Midnight_walker Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg er for tiden i forsvaret (Vernepliktig), og har en ganske kjedelig jobb... Jeg sitter å logger militær flytrafikk og tar telefoner og sånn... Men om kveldene er det absolutt ingenting å gjøre, ja det er TV og PS2, men det blir fryktelig kjedelig etterhvert. Har en hel uke med 16 timers kveldsvakter og jeg må ha noe å gjøre! Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre som ikke inneholder elektroniske dingser? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) En god bok? Men hvorfor ikke elektriske artikler? Du får jo lov til å se på TV og spille PS2, da må vel laptop med 3g være ok og? Endret 18. februar 2007 av deleder Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Legge kabal? Synge Ta en håndjager løse kryssord Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 hva med å surfe på internett? er en del saker som er sperret, men du kan gjøre mye morro der... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Legge kabal: God idè! Synge: Kan ikke synge Ta en håndjager: Løse kryssord: Også god idè! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Jojo, har egen internettmaskin der, men jeg trenger noe som jeg kan pusle med... Få tiden til å gå. Hadde jeg fått lov til å ta med PSP'en så hadde jeg det, men den kan både sende ut og motta. Derfor kan jeg ikke det. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 hva mener du med "den kan både sende ut og motta"?? bare du ikke kobler den til nettet/maskinen så er det lov, hvis befal eller andre ikke sier noe på det da Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Om du har internett kan du alltids forbedre geografiskillsene dine veldig mye med www.sheppardsoftware.com Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Henge på diskusjon.no går jo ann Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Du kan også sose litt rundt på Kudos.no - Veldig mye morsom og interessant lesing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå