knut334 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Vi har nettopp avsluttet et større software utviklingsprosjekt med et firma på Filippinene. Jeg har tidligere benyttet meg av indiske og kinesiske IT-firmaer, men ingen av de har klart å utføre en så god jobb som filippinerene. Jeg fikk høre fra en bekjent at de snakker veldig godt engelsk og har vestlig kultur. Dette er noe jeg tidligere har hatt problemer med i både kina og india. Da vi bestemte oss for å prøve Filippinene fikk vi dessverre litt startproblemer. Det er vanskelig å finne frem i jungelen av store og små IT firmaer. Vi besteme oss derfor å la filconsult.com hjelpe oss med å velge samarbejdspartner. De gjorde en veldig god jobb og satte oss i kontakt med et danskeid IT-firma med base i Manila. Valget faldt på dette firmaet fordi det viste seg at de hadde danske og norske prosjektledere på plass i Manila. Dette ga oss en ekstra trygghet, men det viste seg at bekymringen var unødvendig da kommunikasjonen via mail, skype og online project management system fungerte veldig godt. Jeg har så langt kun positive ting å si om filippinerne jeg jobbet sammen med. De er meget dyktige programmører, men også veldig dyktige til å samarbeide og de tar poengene fort. Er det noen av dere andre som har erfaring med outsourcing til Filippinene? HVa med Filippinene vs India, Kina og Bulgaria? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Skal vi se.. Gult og grønt fungerer ikke helt her.. Men hva var poenget med denne informative tråden om flittige arbeidsmennesker på Filippinene? Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Men hva var poenget med denne informative tråden om flittige arbeidsmennesker på Filippinene? 7971174[/snapback] reklame for "FilConsult" ser det ut som Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 virket litt tvilsomt det der, ville ikke gitt de der i oppdrag å lage en side til meg. siden så veldig template aktig ut og kilde koden: <META name="GENERATOR" content="WYSIWYG Web Builder - http://www.wysiwygwebbuilder.com"> Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 forstår virkelig ikke greia med denne tråden, men jeg la iallefall merke til at FilConsult bruker dette vakre bildet som bakgrunn på hver eneste side: http://filconsult.com/images/Body.jpeg (Du ser det ved å høyreklikke på den gule linja -> "vis bilde") Og er dette et norsk, engelsk eller filipinsk selskap egentlig? Siden er jo skrevet på norsk, tiltross for at de tydeligvis kun bruker engelsk..? Utrolig dumt å snevre inn kundegruppen til kun nordmenn, er det ikke? Forstod egentlig svært lite av hele denne tråden - og hvis den kun er ment som reklame for FilConsult kan en moderator gjerne stenge tråden! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Kan iallefall garantere at dette har ingenting med Web-design, HTML eller CSS å gjere. Tråd rapportert. Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 ...og hvorfor ville man brukt freelancere på den andre siden av pøaneten når man finner flinke europeere som i alle fall er våkne på samme side av døgnet som vi er, og fortsatt jobber billig? Skal lure på hvor store prosjekter de ser for seg å dra i havn hvis de sakl forsvare norske og danske prosjektledere der nede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå