Vetlite Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Som andre sier så er regnr. viktig og feil med bilen. Ville ha reparert det som skal repares før salg. Har også inntrykk at de fleste som er ute etter en slike bil ønsker diesel. Finn er etter min mening en bedre tjeneste å finne det man er ute etter som kjøper. Undrer meg over at Katalysatoren er gåen på den? Skal de ikke vare minst ti år. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 skal på eukontroll i april.katalysator må byttes fikk jeg vite da jeg hadde den på kontroll på audiverksted. har nevnt det til alle interreserte. Men har nå tenkt å holde kjeft om det.Da alle backer ut av kjøpet ellers ingen feil 7976326[/snapback] Her kan kjøper finne ut at du har holdt tilbake vesentlig informasjon. Katalysator er dyrt å bytte. Må opplyses om (spesielt siden du vet det) og prisen reduseres tilsvarende. Og neste EU-kontroll i april. Dette kan gi inntrykk av at du ikke tør vise bilen til EU-kontroll. Da er det abedre å ta kontrollen allerede nå (som du kan) og dermed kunne vise til en ny-gjennomført kontroll (hvor alle mangler er rettet, evt prisvurdert). Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 skal på eukontroll i april.katalysator må byttes fikk jeg vite da jeg hadde den på kontroll på audiverksted. har nevnt det til alle interreserte. Men har nå tenkt å holde kjeft om det.Da alle backer ut av kjøpet ellers ingen feil 7976326[/snapback] Er det bedre å få bilen i retur med grunnlag i at du ikke har gitt alle opplysninger. Hvor mye koster bytte av katalysator? Ørjan... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ellers er jeg helt enig med de andre kommentarene. Bilder er fra en bilforretning. Dette vil få evt. kjøper til å tro det er salg fra butikk. men navn som "TT" og mobilnummer som telefonkatalogen ikke finner... Dette for bl.a. meg til å tro at selger ønsker å skjule seg, og at bildene ikke er av bilen som selges. Er man først i tvil om noen av opplysningene i annonsen - hva det med alt det andre. Ikke rart denne forblir usolgt. Lenke til kommentar
555555 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 skal på eukontroll i april.katalysator må byttes fikk jeg vite da jeg hadde den på kontroll på audiverksted. har nevnt det til alle interreserte. Men har nå tenkt å holde kjeft om det.Da alle backer ut av kjøpet ellers ingen feil 7976326[/snapback] Er det bedre å få bilen i retur med grunnlag i at du ikke har gitt alle opplysninger. Hvor mye koster bytte av katalysator? Ørjan... 7976721[/snapback] en katte koster ca 4000kr.. skulle egentlig selge bilen for 160tusen men gikk ned til 155tusen pga katta-- har vært grei nok å sagt fra til alle interreserte kjøpere Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hvorfor ikke da bytte den selv og selge for 160k? Å kjøpe en bil med mangler er ikke akkurat det man springer etter. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Gjør man jobben hos Møller kan utgiftene fort komme opp i 8- 10. 000. Ny katalysator til min A4 skulle de ha 10. 000 for i bare deler, pluss arbeidspenger. Svendsen eksos skulle ha 8000 for å bytte det samme, da var deler inkludert. Kjøpte Walker annlegg som jeg fikk nytt for 3500 + mva. og skiftet selv. Da fikk jeg det til under innpris hos forhandler. Men bytt katalysator og EU godkjenn den. Skriv om annonsen og legg ved flere bilder. Deretter er det full shining både på eksteriør og interiør. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Er enig med tidligere utsagn, hvis jeg skulle ha kjøpt en bil i den prisklassen der, ville jeg ikke vært interessert i å begynne å skifte deler rett etter kjøpt. Ingenting er bedre enn en selger som har fått alt på stell før et eventuelt salg. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ny katalysator til min A4 skulle de ha 10. 000 for i bare deler, pluss arbeidspenger. Svendsen eksos skulle ha 8000 for å bytte det samme, da var deler inkludert. Kjøpte Walker annlegg som jeg fikk nytt for 3500 + mva. og skiftet selv. Da fikk jeg det til under innpris hos forhandler. Men bytt katalysator og EU godkjenn den. 7976901[/snapback] Hvis du ikke er lysten på å gjøre jobben selv, hør med Olof Ericson i Arvika. Kanskje de gjør det like billig .... Og: jeg vet ikke om de potensielle kjøperne av en "1.6" florerer på internett, akkurat. Avisannonser - på papir - kan kanskje treffe den rette målgruppen? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Ikke en særlig tiltrekkende annonse. Bilde tatt fra forhandler... -Er det bilde av den aktuelle bilen? Lite info.. -Skriv iallefall to linjer. Brukt stor bokstav og et greit oppsett. Mangler navn.. -Useriøst. Beklager å måtte si det, men A4 1.6 Sedan er en tungsolgt bil, da alle skal ha TDI, Avant og Quattro. Dessuten, når jeg så på bil for ca et halvt år siden, fant jeg 2 litere som hadde gått mindre, til 140 000kr. Endret 19. februar 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ang prisen, så ser jeg at tilsvarende biler, ligger 145000 til 169000 på finn.no. De dyreste der blir nok aldri solgt til den prisen. Trådstarter bør nok senke prisen sin, spesielt siden katalysator må byttes. I tillegg, så ser den jo ut til å ikke være registrert.....den er uten skilter, men om prisen er med eller uten omregistering, sier annonsen ingenting om. Det er jo også en vesentligkostnad, om kjøper må ordne dette selv. Nei, trådstarter bør gjøre følgende.....bytte katalysator, senke prisen og gi litt mer info i annonsen. Da får han sikkert solgt bilen også. mvh Pantera Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 legg ut bilen på www.tinde.no (det er gratis) hvis du legger ut bilen din på mange sider vil det bli lettere å selge. Vær ærlig når du selger bilen. Mange har tuklet med KM. standen og solgt den uten å si noe. De blir som regel anmeldt. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Når du har lagt den ut på autodb kommer den på tinde automatisk. Lenke til kommentar
coban Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg har akkurat kjøpt meg bil og så på noen bruktbiler, hele opplegget med denne annonsen skriker amatør. Feil språkbruk, lite informativ, dårlig bilder, feil og mangler på bilen, ukurrant bil 1,6L audi a4 går ikke akkurat av hengslene. En kollega av meg skal selge en 1,8T som ligger på finn.no nå den har en prislapp på 200,000,- da snakker vi strøken stasjonsvogn med automat og skinn - denne bilen din blir da helt uaktuell. Jeg tror markedsprisen du har er helt feil, så enkelt er det. Sett ned prisen. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Du burde klare å få fatt i en brukt katte hos huggern for under 1500 + montering på et kebabverksted for 500. Brukt katte er som oftest fullgodt da de er laget for å vare ut bilens levetid (har jeg blitt fortalt), men det er ikke alltid tilfelle Sett bilen på finn.no, mer bilder og tekst. Legg alle korta på bordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå