555555 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) slett denne greia Endret 26. februar 2007 av 555555 Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 hvor er det du har lagt ut bilen? kan være du har lagt den ut et sted der ingen kikker fra før av prøv å sett den i lokalavisa, og noen andre steder Lenke til kommentar
555555 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) hvor er det du har lagt ut bilen?kan være du har lagt den ut et sted der ingen kikker fra før av Endret 25. februar 2007 av 555555 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Får vi se annonsen så kanskje vi kan hjelpe deg? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Det spørs jo både om det er mye feil på bilen. Om den ikke har bilde, har det mye og si osv.... Modell alder og merke osv........ Men link til annonse er nok ikke så dumt Endret 18. februar 2007 av sesteen Lenke til kommentar
555555 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Det spørs jo både om det er mye feil på bilden. Om den ikek har bilde har det mye og si osv.... Modell alder og merke osv........ Endret 22. februar 2007 av 555555 Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det første jeg ser, er mangel på navn. Er alltid skeptisk når selgeren ikke vil legge ut navnet sitt. Hvorfor skjule det, om noen er interessert kommer det alltid ut allikevel. Informasjon om bilen: Reg.reim skiftet. Er det det du kan fortelle om bilen som gjør at han vil kjøpe akkurat din bil? Tenk på alle de som surfer rundt og ser på biler tilsvarende din. Reg.reim er skiftet er det de vet om din. Hvis de har funnet en lik, men som forteller mer, tror jeg vet hva jeg ville ha valgt. Men dette er jo tross alt min mening. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Som Billy Bob sier: Skriv navnet ditt, hvertfall fornavnet. Det er viktig å skrive om bilen din. Om det eventuelt er noen problemer, eller ikke. Om den er strøken eller lignende. Det er hvertfall dette jeg ser på når jeg kikker på bil. Ikke skriv: NYTT FETT ANLEGG! TRIMMA, IKKE UNGDOMSKJØRT! Det er bare useriøse annonsører som skriver dette. Håper du fikk en pekepinn Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Enig med det andre her over sier. Men, jeg mener at de som ser etter audi, også er ute etter mer enn en motor på 1,6 Liter. Den blir litt dau på en sånn bil synes jeg. Lenke til kommentar
chil Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 jeg har solgt noen biler de siste årene, Auto DB er en bra tjeneste. men finn.no skaper mye mye mere interesse. Lenke til kommentar
555555 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Er prisen satt noenlunde rett? Lenke til kommentar
555555 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 er det min plikt å opplyse hva som må byttes på bilen,når jeg skal selge den? Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 er det min plikt å opplyse hva som må byttes på bilen,når jeg skal selge den? 7976020[/snapback] Hvis dette er vesentlige mangler så ja! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 er det min plikt å opplyse hva som må byttes på bilen,når jeg skal selge den? 7976020[/snapback] har den fått en mangel lapp på en eu kontroll, er du pliktet til å informere kjøper om dette, ellers kan du rissikere å måtte ta tilbake bilen etter at du har solgt den, og kanskje eventuelt kjøpt en ny bil... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Er du en forhandler som skal selge? Ser slik ut av bildene. Som andre har sagt tidligere. Oppgi navn, telefonnummer og adresse. I tillegg reg. nummer på bilen, og så mye informasjon om bilen som mulig. I ditt tilfelle virker det som om du har noe å skjule, noe som forsåvidt stemmer siden du ikke ønsker å opplyse om hvilke mangler det er på bilen. Helt umulig å si noen om prisen siden du ikke har fortalt hvilke feil som er på bilen. Dessuten, flere bilder. Innvendig, utvendig, motorrom, bagasjerom, sommerdekk og vinterdekk. Ta fra flere vinkler. Ørjan... Endret 19. februar 2007 av Orjanp Lenke til kommentar
555555 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 skal på eukontroll i april. katalysator må byttes fikk jeg vite da jeg hadde den på kontroll på audiverksted. har nevnt det til alle interreserte. Men har nå tenkt å holde kjeft om det.Da alle backer ut av kjøpet ellers ingen feil Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Motorstørrelse er feil; 102 ccm Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Som tidligere nevnt, en informativ og god annonse med flotte bilder gjør MYE med et bilsalg. Et tørt bilde med 3 ord annonsetekst er som å selge grandis til vegeterianere. Btw, tråden er vel litt feilposta? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 skal på eukontroll i april.katalysator må byttes fikk jeg vite da jeg hadde den på kontroll på audiverksted. har nevnt det til alle interreserte. Men har nå tenkt å holde kjeft om det.Da alle backer ut av kjøpet ellers ingen feil 7976326[/snapback] ikke gjør det, det kan få konsekvenser, hvis du ikke nevner på det før du selger bilen. så få med det, pluss at du prøver å si mest mulig om det positive med bilen, hva som er nytt, og følger med osv... Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 skal på eukontroll i april.katalysator må byttes fikk jeg vite da jeg hadde den på kontroll på audiverksted. har nevnt det til alle interreserte. Men har nå tenkt å holde kjeft om det.Da alle backer ut av kjøpet ellers ingen feil 7976326[/snapback] Du må skrive - eller få noen til å skrive - litt mer om bilen. Og ikke bruk mange utropstegn. Du trenger ikke skrive en hel artikkel, det holder med noen ord om hvordan den er å kjøre, eventuelle ting som må fikses, hvorfor du skal selge den. Om ikke annet, så bare skriv at du skal selge den pga kjøp av ny bil. Selv om det kanskje ikke er sant, så ser det mye bedre ut. Og det kan lønne seg å si fra til eventuelle kjøpere at katalysatoren må byttes.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå