cyclo Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Har noen kommet over et program som kan stille klokken på en symbian s60 telefon fra en gps enhet? Jeg kjører både gps-logg og en nettverkslog på telefonen, og skulle helst sett at tidspunktene var nøyaktige, så da må jeg stille klokken nøyaktig med gps. (Om klokken er +/- X antall timer feil i forhold til gps er ikke så nøye, programvaren min tar seg av dette. Men minutter og sekunder må stemme for at det skal bli helt nøyaktig. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 ..Jeg kjører både gps-logg og en nettverkslog på telefonen, og skulle helst sett at tidspunktene var nøyaktige, så da må jeg stille klokken nøyaktig med gps. .... 7969934[/snapback] Off topic fra min side, men hva i huleste bruker du mobilen din til egentlig ?? Når har man behov for dette? Spør ikke for å være teit, er oppriktig interessert. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg logger gsm sendere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå