bennybanan Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Først fikk jeg ikke formatert disken når jeg bootet xp cden, koblet til disken i en annen maskin og der fikk jeg bare NTFS formateringen. Er dette grunnen til at jeg ikke får installert XP på den. Hvis tilfelle, hvordan får jeg fikset dette? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Er dette en S-ATA disk? Finner Windows installasjonsprogrammet harddisken din når du booter fra cd'en? Last ned diagnoseverktøy fra hjemmesiden til produsenten av harddisken din, og kjør en full test for å se om harddisken er "normal". Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Er det orginalplata fra Microsoft du bruker ? Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Det er en sata disk, og det er en brent xp pro cd, med original cd-key, har fått fikset det no, installerte xp på IDE disken min i stedenfor, gadd ikke stresse mere. Men hvordan kunne jeg gjort det? Disken var formatert i NTFS, kunne ikke velge nokke annet... Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det har ikke med filsystemet ntfs å gjøre. Det har med at driveren til satakontrolleren ikke finnes på xpplata. slik at du måtte laste ned driveren på en diskett og ved boot av cd måtte du lagt inn denne driveren.. Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 ok, daså da vet jeg det;) takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå