-Jungeldyret Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Heisann.. Når jeg skal spille HL 2 via Steam kommer det opp en "warning" om at driveren til skjermkortet mitt, Nvidia GeForce 6800 GT, er utdatert. Hvor skal jeg laste ned den nyeste? Og hvor skal jeg innstalere den? Er det fare for at ting kan gå galt når jeg innstalerer den? Har mye data jeg ikke vil risikere å miste her.. Skal jeg bare trykke på "åpne" når jeg laster den ned..? EDIT: Jeg har innstalert en skjermkortdriver by myself! Endret 19. februar 2007 av xerminx Lenke til kommentar
uburen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Last ned siste driveren her! Lagre og kjør. Fungerer prima på mitt 6800gt skjermkort! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Avinstaller i så fall den gamle driveren først. Ikke noe særlig å installere drivere oppå hverandre gang på gang. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Smirnoff: Jeg har bare en driver der fra før, den jeg innstalerte da jeg fikk pcen for litt over to år siden. Er det farlig å bare innstalere neste driver? Edit: Uburen: Hvilken driver er det jeg skal velge der? Endret 18. februar 2007 av xerminx Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 For sikkerhets skyld er det best å fjerne den gamle. Gjøres enkelt igjennom kontrollpanel og legg til/fjern programmer. Lenke til kommentar
uburen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Smirnoff: Jeg har bare en driver der fra før, den jeg innstalerte da jeg fikk pcen for litt over to år siden.Er det farlig å bare innstalere neste driver? Edit: Uburen: Hvilken driver er det jeg skal velge der? 7969573[/snapback] ********************************** http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_93.71.html velg international! Går kjempefint! Du trenger ikke å bekymre deg om å fjerne gammel driver. Du har jo ikke skiftet skjermkort eller fra ATI til NVIDIA...... Endret 18. februar 2007 av uburen Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Hei. Har nå lastet ned den driveren du linket til uburen. På Nvidia.com står det under "Driver Installation Hints": Before installing new drivers make sure you uninstall all NVIDIA display drivers from the Windows Control Panel. Browse to the Start Menu > Windows Control Panel > Add/Remove Programs and search for "NVIDIA Windows Display Drivers" or "NVIDIA Display Drivers" and select remove. Men på min "legg til/fjern programmer er det ingen ting som heter "NVIDIA Windows Display Drivers" eller "NVIDIA Display Drivers". Det er bare noe som heter NVIDIA Drivers, og det står heller ikke at den har noen størrelse. Er det denne jeg skal slette? Edit: Det står også at jeg bør slå av antivirus-programmer, men jeg kan ikke slå av Norman. Har det noe å si? Endret 18. februar 2007 av xerminx Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Ingen som vet noe om det siste innlegget mitt? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Ja, det er den du skal avinstallere. Pleier selv ikke å slå av antivirusprogrammene, har ikke hatt noen problemer. Men det er vel bare for å helgardere seg, da noen kanskje har hatt det. Endret 18. februar 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Okey.. Men når jeg avinstallerer den gamle driveren.. Blir ikke pcen helt fucka da? Lenke til kommentar
uburen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Okey.. Men når jeg avinstallerer den gamle driveren.. Blir ikke pcen helt fucka da? 7973635[/snapback] Ta det rolig. Om du fjerner driveren så skjer det ikke noe verre enn at den PC'en starter med VGA oppløsning. Når du så starter exe-fila du lasta ned, så blir ting OK igjen. Kanskje må du inn på DISPLAY/SKJERM på kontrollpanel og justere oppløsningen etterpå. Jeg kjører driveroppdatering UTEN å fjerne den gamle! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Okey, takk. Får vel gjøre det etterpå da.. Er litt engestelig etter at en venn herpa pcen sin totalt når han skulle innstalere noe nye driver elns. ... Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) nå innstalerte jeg driveren. Men jeg fikk et STORT uventet problem. Det "filen sm710v.icm som på samsung monitor installation disc er nødvendig". Jeg finner ingen cd som heter dette. Edit: What to do? Edit 2: Jeg søkte etter den på pcen og fant ut at den allerede var der. Skrev inn filbanen, så ble det fiksa. Jeg har nå innstalert en skjermkortdriver helt alene Endret 19. februar 2007 av xerminx Lenke til kommentar
uburen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) #1: http://www.samsung.com/support/productsupp...pe=DR&language= #2 Gratulerer! Endret 19. februar 2007 av uburen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå