^Art^Johansen Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 hei har satt inn en ny hardisk 80 gb wd. med os 2k på. har en 13 gb hd med os 2k på ikke formatert. hva skjer når jeg setter denne som slave. å kan jeg "plukke" ut de programm som er på den for så å formatere den etterpå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Ikke for å væer personlig, men hva er det du egentlig spør om? :smile: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Litt rart formulert, men ja du kan komme inn på hd etter du setter den som slave (vet ikke hvis du har ntfs) Men gjør det enkelt da mann, ta og sikkerhetskopier alle filer til en cd, savegames kan også kopieres så sparer du noen timer, (ikke kopier programmer siden de ligger rart på maskinen og krever derfor innstallasjon) sett hf som slave/master formater og legg inn os igjen og kjør på med innstallasjonsfiler og backupen din. Håper det svarte på spørsmålet... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: ^Art^Johansen skrev (2002-12-05 16:06):hei har satt inn en ny hardisk 80 gb wd. med os 2k på. har en 13 gb hd med os 2k på ikke formatert. hva skjer når jeg setter denne som slave. å kan jeg "plukke" ut de programm som er på den for så å formatere den etterpå. Er bare å prøve. Men normalt kan du få problemer om du har to aktive partisjoner. Det du da kan gjøre om det ikke går er å starte fdisk fra en winME/98 diskette. Men det går ikke så lett om du bruker ntfs filsystem, I fdisk så er det noe som heter sette partisjonen activ, Se om du har to partisjoner active. Det står bare en A. Disk nr 1 og 2. Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Det funker å flytte en del programmer. Har selv flytta spill katalogen opptil flere ganger, og kunnet kjøre alt etterpå. Bare prøv... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Insanity skrev (2002-12-07 16:43):Det funker å flytte en del programmer. Har selv flytta spill katalogen opptil flere ganger, og kunnet kjøre alt etterpå. Bare prøv... Spill er ikke noe problem å flytte siden det ikke legges vital informasjon i registeret og i diverse Windows mapper når det installeres. Det funker også på noen få små programmer. Spill er derfor litt mer clean på en måte, roter ikke til Windows instalasjonen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå