Volan Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 I dag morges når man skulle skru på datamaskinen så skjedde det noe forferdelig. Alt virker helt fint frem til windows er ferdig med å loade og så dør alt i en fem sekunders tid og så prøver den å boote igjen, kommer til samme punkt og alt gjentar seg. Noen som kunne komme med litt hjelp? Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) I dag morges når man skulle skru på datamaskinen så skjedde det noe forferdelig. Alt virker helt fint frem til windows er ferdig med å loade og så dør alt i en fem sekunders tid og så prøver den å boote igjen, kommer til samme punkt og alt gjentar seg. Noen som kunne komme med litt hjelp? 7969440[/snapback] Dette har skjedd med broren min før. Press inn F8 når pcen booter. Da starter du pcen i sikkerhetsmodus. Før du opplevde denne feilen, hadde du installert et program? Eller kanskje trykket på en innstilling til et program? Hvis sikkerhetsmodus funker, kan du kanskje gå inn og avinstallere det programmet du nettopp har installert som kanskje har foresaket feilen. . Kanskje du fikser feilen da. Det kan godt hende at det er dette som foresaker restart. Hvis du ikke finner ut av det, kan du formatere pcen igjen. Da vil nok pcen fungere som normalt. Endret 18. februar 2007 av Sindre1001 Lenke til kommentar
Volan Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Nei, samme problemet kommer når jeg prøver å boote sikkerhets modus så det fungerer ikke. Og ingen programmer instalert i den umiddelbare fortid. Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Nei, samme problemet kommer når jeg prøver å boote sikkerhets modus så det fungerer ikke. Og ingen programmer instalert i den umiddelbare fortid. 7969517[/snapback] Det samme skjedde dessverre med min bror. Det endte da opp med at han måtte formatere. Kanskje du kan vente til det er en annen fyr som poster noe som kanskje kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Volan Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Det kommer et ganske høyt klikk akkuat i det den restarter seg, kansje noe å gå etter? Kan det vere psu? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Han være boot delen av disken som er defekt. Sett inn XP cd og kjør gjenoprettingskonsollen og fiks boot sektor http://support.microsoft.com/kb/314058 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå