Stian89 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Har sett på følgende oppsett https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=42411 Delene som ikke er inkludert der, har jeg fra før av. Det vil si, jeg trenger et kabbinett, og lurte på om noen hadde et å anbefale. Det skal ikke være noe fancy, plexi glass greier, lys e.l. Helt enkelt, svart eller sølv kabinett, ikke så altfor dyrt, bør ha minst 4 harddisk brønner. Ellers kjører jeg kun Linux, men regner med at denne hardwaren vil fungere fint der (ingen kjente kompatibilitets problemer?) Takk, Stian. edit: Klarte å linke til noe helt annet enn handlevognen min Endret 18. februar 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) velg heller et ASUS P5B som koster rundt 1000,- det klookker bedre siden det er et P965 brikkesett, men det har ikke SLI da ellers ser det helt greit ut edit: og denne ramen så har du en bedre og billigere pc Endret 18. februar 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) bump Hva med kabinett? Endret 19. februar 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå