Erik91 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 hopsann hopsann godtfolk! skal ha en chat, noen som har en ferdig kode til meg? eller vet hvilket programm som kan brukes til å lage dette? trenger ikke være farger eller noe bare en helt kleen chat Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 http://hot-things.net/cs/section.php?sid=2 Blab lite? (Forutsett at du har mysql) Lenke til kommentar
Erik91 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 nå er jeg super duper noob dette da! hvordan får jeg den chatten i html teksten? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 nå er jeg super duper noob dette da! hvordan får jeg den chatten i html teksten? 7969405[/snapback] I HTML teksten? For å bruke denne chatten, trenger du PHP og mysql. Hvor hoster du siden din? Lenke til kommentar
Erik91 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 har ikke hosta den enda! så veit ikke enda, har en server som står å støver ned tenkte å sette opp den i kjellern ! har en mappe med bare en index.html som jeg skal ha chatten på! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det funker desverre ikke sånn, jeg vil anbefale deg at du tar på deg googlehatten din og finner ut litt mer om html, php og mysql. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå