alexf Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 er det mulig å kjøre en mist silent twin med en vifte på en amd XP1600+ CPU? kjøleribben passer ikke på msi hovedkortet... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Liten plass? Jeg tror ikke det går siden viftene er så svake, men du kan jo bruke ei kraftigere vifte. Ikke at det blir så mye stille lenger :/ Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg har også MSI, det jeg gjorde var å flytte den ene vifta slik at den ikke tar borti kondensatorene. Dette kan gjøres med de medfølgende viftefestene/stengene uten større vanskeligheter. Hvis du ikke skjønner hva jeg mener kan jeg ta et bilde og legge ut. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Jeg har også MSI, det jeg gjorde var å flytte den ene vifta slik at den ikke tar borti kondensatorene. Dette kan gjøres med de medfølgende viftefestene/stengene uten større vanskeligheter. Hvis du ikke skjønner hva jeg mener kan jeg ta et bilde og legge ut. Man flytter altså viften ett hakk opp på kjøleribben? Du må gjerne legge ut et bilde hvis det ikke blir for mye stress.. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 OK, har lagt ut noen bilder her. De ble ikke så veldig gode, men det får ikke hjelpe. Gikk tom for strøm på kameraet :sad: Lenke til kommentar
alexf Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 takk for hjelpen.. så hvordan det skal gjøres.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå