Gå til innhold

Hvilken telefon nå? har mistet min n73

Anbefalte innlegg

Mistet min n73 på fredag :( er begynt å tenke på om jeg skal kjøpe en ny n73 eller om det vil være bedre å kjøpe en ny annen modell... jeg likte n73 godt...

det jeg kan si som pluss om n 73:

Symbian telefon! topp!

nice skjerm! overlever kanskje verre men... ikke for ille, liker godt skjermen... =)

Godt kamera, det er jo bra det men jeg bruker det ikke såå mye og om jeg hadde fått noe annet som er bra så kan det kanskje kompensere for det =)

batteri kapasiteten er også helt grei når en tar på laveste lysstyrke....

sikkert mye mer også som jeg ikke kommer på nå...

di negatvive tingene:

kan være litt treg.. jeg vendte meg til det og det gikk greit iom at jeg likte telefonen veldig godt ellers... hehe... men selvfølgelig gjør det absolutt ikke noe som helst om jeg hadde fått en litt raskere tlf... :p

litt henging... men det går vel nesten inn under det samme som over...

kopierte punkter jeg er enige med:

"-Treg oppstart på kamera, og treg fokus/ekspo. Man må stille inn kameraet hver bidige gang (skru av blitsen). Den er svært svært blitsglad."

"- Frontkameraet viser alt og alle i herlig hummerrød. "

"Kjør 2 tunge programmer, og telefonen låser seg og går i svart. Restart og batteridfjerning er da selvfølgelig nødvendig. "

vet hvertfall at når en skal zoome på bilder i bildegalleriet f.eks vil det ikke virke pga at "det er for mange programmer åpne, en må lukke noe" hmm... jeg kunne lukke alle programmene uten at det hjelper... =/

og jada kunne sikkert sagt mye mer også men jeg kommer ikke på alt nå, svarer heller etterhvert om noen spør... :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

om jeg skal ha ny tlf vet jeg ikke om noe spesielt som er absolutt nødvendig... eller vel, batterikapasitet! om mobilen slår seg av etter 2 timer da svartner det for meg! :p

ellers er god skjerm ett pluss, symbiantelefon er ett stort pluss! godt kamera gjør ikke noe akkurat ;)

etc... :p

Noen forslag? =)

Bare kjøpe en ny n73 kanskje?? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

n93 og n80 er ikke det litt store mobiler? det er ikke så veldig positivt om de er for store eller tunge...

bare for nysgjerrighetens skyld, er di raskere enn n73?

di er nok uaktuelle både pga størrelse og pris..

har tenkt litt mer på dette... lurer på om jeg skal legge "symbian på hylla"... bruker en gammel telefon akkurat nå og merker hvor deilig det er at den er rask.. hehe...

pluss at andre telefoner enn windows og symbian mobiler etc er mye billigere... :)

helst en rask mobil, god til å sende meldinger med, og god batterikapasitet...

selvfølgelig setter jeg pris på alt ekstra.. ja jeg har hatt en symbiantelefon og ja jeg kommer nok til å savne den etterhvert.. men overlever sikkert en stund.. :p:)

kommer sikkert til å klare meg med en "enklere" god telefon også... (jeg syns ikke n73 var komplisert, ikke det jeg mener, for det syns jeg ikke i det hele tatt... mener enklere i type mindre muligheter ol.. høres kjipt ut men tror det KAN gå bra :p:) )

anbefalinger da?? =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...