Stones_ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) I går hentet jeg min ny pc på NetShop og siden jeg har trådløst nett hjemme hadde jeg bestilt et trådløst nettverkskort. I går prøvde jeg og komme meg på internett, men det virket som pc'en ikke registrerte at det var et nettverkskort koblet til. Så jeg leste litt i manualen og der står det: Do NOT install the DWL-G510 Wireless PCI adapter into your computer before installing the software from the D-Link CD! "Greeat!" tenkte jeg, de har klart og sette inn nettverkskortet uten og installere drivern. Men dette er mest min feil siden jeg ikke har bedt om å få instalert noe software. Jeg bestemte meg for og ta ut nettverkskortet og instalere driveren på nytt for å så sett inn kortet. Nå har jeg gjort det, men det hjalp ingenting. SÅ nå er jeg ganske desperat etter hjelp. Noen tips? BTW: Alle leifene skyldes ferie Endret 18. februar 2007 av Stones_ Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Fjærn alle spor etter driveren etc. Fjærn kortet fra enhetsbehandling. Slå av maskinen. Ta ut kortet. Slå på maskinen. Installer driver. Slå av maskinen Sett inn kort. Start maskinen. Burde funke. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Takker, det funket på en måte STENG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå