Gjest Gjesteperson Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei Jeg liker veldig godt ei jente som har type. Tingen er bare at jeg føler at vi har veldig god kontakt og at det uten problem kunne blitt noe mer dersom hun ikke hadde hatt type. Vi snakker sammen en del på fritiden (msn/mld/irl) og har ingen problem med å finne noe å snakke om. En annen faktor som spiller inn er at typen hennes er en skikkelig drittsekk, mot andre og mot henne. Han setter ikke pris på henne og om hun kommer med innspill i en samtale kan han finne på å si "hold kjeft" eller "steik så dum du er". Det er ikke bare jeg som synes han oppfører seg som en dritt, har snakket med andre som er helt enig. I tillegg vet jeg og mange andre at han egentlig like ei anna, men gidder liksom ikke å avslutte forholdet til hun jeg liker. Det jeg lurer på er hva jeg skal gjøre i denne situasjonen. Skal jeg fortelle henne hva jeg føler og spør rett ut hvorfor hun er i lag med typen? Skal jeg holde kjeft? Skal jeg konfrontere typen hennes? Jeg liker henne såpass godt at jeg blir direkte sur og irritert når jeg er vitne til måten han behandler henne, og om hun ikke kan bli i lag med meg, så synes jeg uansett hun fortjener bedre behandling enn det hun får. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Du skal ikke gjør noe som helst, annet enn å vente. Her er nemlig scenarioene som skjer om du gjør noe av det du foreslår: -Du forteller henne hva du føler: Mest sannsynlig skremmer dette henne bare bort(om hun ikke føler det samme for deg) og kan føre til at dere mister kontakten en stund eller permanent -Konfronterer typen: Hun er sikkert sammen med han selv om han er et rasshøl fordi hu er forelska. Da kan du si akkurat hva du vil, men hun vil allikevel sette hans ord over ditt. Så om du prater med han og forteller han at han er en tosk, kommer han til å fortelle det til henne og hun blir sur på deg -dere mister kontakt fordi hun synes du er en tosk mot typen hennes osv. Det beste du kan gjøre er nok å sitte tilbake og vente til det blir slutt mellom dem, kanskje hinte litt og manipulere henne litt(ja, høres grusomt ut) til å forstå at han er råtten mot henne. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Så lenge hun har type kan du holde deg vekke Blir bare domt å ødlegge for dem så skal du bli sammen med henne? Hadde hun ikke likt han hadde hun gjort det slutt selv, tror ikke hun trenger hjelp Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Der kommer det inn det med at jenter er 110% blinde på å se hvilke gutter som er bra eller ei. De snilleste og peneste jentene går vel etter rasshøla , bare sånn det er det.. Jeg hadde prata med hun, spørt henne om hva hun syns om at typen prater drit om hun og jatta med. Ekke stort du kan gjøre, bang henne.. Lenke til kommentar
monti Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 som alle her har sagt, ikke gjør noe som helst, du kommer bare til å tape på det uansett... Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Tror nok ikke at det er stort annet å gjøre enn å vente. Men hold vennskapet deres ved 100% hele tiden. Kanskje finner hun at at hun liker deg og dumper drittsekken. Du kunne jo sagt til henne at du synes at han ikke behandler henne rett, og at hun ikke fortjener det. Men dette må du bare gjøre hvis dere er såpass gode venner, veldig viktig. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) De snilleste og peneste jentene går vel etter rasshøla , bare sånn det er det.. 7969626[/snapback] Da er vel jeg et rasshøl, da. Koslig det også. Jeg syns forresten det er utrolig sytete og patetisk å klage over hvem jenter (du liker) liker. Kan være de ser forskjellig på det enn det du gjør. Hvis du imidlertid har rett så hvorfor klage, da vil du jo få de før eller siden...når de modner litt og skjønner at det ikke er "rasshølene" de egentlig vil ha. (var ikke rettet (bare) til deg, Hurt...) Endret 18. februar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hadde du likt det vis en gutt slengte dritt om deg til dama di? Neppe, hvorfor skal du gjøre det mot noen andre da? Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Har hun type, leave her. Lett for meg å si, som er litt lost i en med type jeg og, men det er det safeste. Jeg har nettopp vært på andre siden, jeg var typen som mistet damen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hadde du likt det vis en gutt slengte dritt om deg til dama di? Neppe, hvorfor skal du gjøre det mot noen andre da? 7974088[/snapback] Hadde det vært rettferdig kritikk så er det ikke han som påpeker det sin feil. Det er ingenting galt med å forsøke å få litt fornuft inn i en jente som tydeligvis ikke vet hva hun driver med. Med mindre jenten er forlovet, så er det ingen regler mot å prøve seg. Lenke til kommentar
Gjest Gjesteperson Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Okey, mange gode svar her... Tror jeg bare skal vente og se hva som skjer. Nå har typen til henne jeg liker begynt å interessere seg for ei anna jente virker det som (ikke bare jeg som har lagt merke til det), så er jeg heldig så slår han opp med henne jeg liker. Men hvor lenge bør jeg da vente? De har vært i lag i ca 2 år... Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Da bør du la det gå en stund, tror ikke hun vil gå over til et nytt forhold etter at hun selv har blitt dumpa.. Tenk som om du var i samme situasjon selv, så finner du de beste svar Lenke til kommentar
poffy Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg er vel en av de som er sammen med en drittsekk og kamerater av han har vært interisert. Drittsekken min fant ut av det, ble sjalu og kameraten fikk så øra flagra og mer til. Jeg har vel mistet endel av respekten for kameratene hans etter dette. Fordi vennskap bør gå forran alt annet og ingen liker vel at kameraten venninden prøver seg på en en har vært litt sammen med uanssett. Å siden kameraten hans sviktet han, så kan ha gjøre det med andre tenker jeg. Det er ikke sikkert det er tilfelle i ditt tilfelle, men på en måte slik jeg tenker. Siden hun fortsjatt er sammen med han på tross av hvordan han behanler henne, så enten ser hun noe i han som andre ikke ser eller det er noe hun har gjort eller har dårlig samvittighet for tror jeg. At han liker en annen vil nok komme ut uansett å jeg tror nok at hennes kvinnelige intuisjon sier henne det også. Vær den gode venn med henne som du er kansje hun liker deg litt også, men det behøver ikke å være slik og du bør tenke deg godt om hvis det blir slutt og dere finner ut at dere liker hverandre litt. Det tar tid å komme over en person ofte og det er ikke sikkert hun vil være klar for noe mer på laaaaang tid. Så se deg om etter andre også å ikke sats mer enn du kan tape på dette prosjektet eller hva jeg skal kalle det. Lykke til. Mvh poffy Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Bare vær den beste vennen du kan, så å si. Om det er noe der, så skjer det noe eventuelt. Hvis ikke, så har du en flott venn for livet.(Om dere er såpass nærme). Jeg har vært i din situasjon, men jeg og venninna mi har kansje et spesielt forhold iom. vi er 110% åpne med hverandre om absolutt alt, så jeg visste med sikkerhet at jeg kunne si til henne akkurat hva jeg mente, uten at det ble noen store konsekvenser av det som jeg ikke kunne fikse. Nå er hun en av de kjæreste vennene jeg har, å ville ikke ha hatt det på noen annen måte. Så hun fikk vite akkurat hvor mye jeg følte for henne, og hva jeg syns om fyren hun er forelska i and so on. Hun ble litt lei seg for at hun ikke likte meg på samme måte faktisk, å over at jeg ikke likte fyren så veldig godt på det tidspunktet. Men vi fikk snakket ut om det, og nå er alt bra igjen. Men om du ikke er 100% sikker på om vennskapet vil holde, så er det kansje lurt å la det ligge. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Mange vise ord her, helt enig. Det beste er å ta til sunn fornuft og la det ligge. Ingenting er verre enn at to elskende personers liv blir ødelagt av en tredje, uansett hvordan forholdet er. Hvis noen hadde prøvd å stjele dama mi f.eks., hadde jeg både blitt veldig sur og såret. Nei, best å finne seg en egen. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Bare vent på øyeblikket, når de går fra hverandre. Da kan du gripe inn og få deg bytte ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå