Gå til innhold

ble perm Bannet pga Ghosting...:(


Anbefalte innlegg

Jeg har bestandig lurt på om ghosing fører til perm bann. Når en venn ble ghostet here om dagen ble han ghostet, men ble beskyldt for WH (som fører til perm-ban)

 

Jeg lurer på om det går ann å fikse dette problemet... :( For dette er virkelig kjipt hvis noen blir perm-bannet gjennom litt ghosting!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har bestandig lurt på om ghosing fører til perm bann. Når en venn ble ghostet here om dagen ble han ghostet, men ble beskyldt for WH (som fører til perm-ban)

 

Jeg lurer på om det går ann å fikse dette problemet... :( For dette er virkelig kjipt hvis noen blir perm-bannet gjennom litt ghosting!

7968995[/snapback]

 

 

Så det er greit å jukse bare litt, men ikke mye?

Lenke til kommentar

hæhæhæh. Alltid like morro å svuppe innom cs forumet og se kida syter om alt mulig!

Ja du jukset. Ja det var ulovlig. Ja du ble permbannet.

Du nevner ikke noe om server. Og du burde vite at reglene (er riktignok generelle da) er lokale på hver server. Så du må:

A: bytte server

B: sende en høflig mail og beklage og legge deg flat, hjelper ikke med en hoven holdning ovenfor dem.

C: slutte med cs (hurra!)

Lenke til kommentar

Ja, riktig..

 

Spør du meg burde du blitt perm banned bare for å tenke tanken! Hva er greia med all cheatinga? Det er jo ikke no kult i det hele tatt! Finnes det ikke en cheat-server alle dere n00bs kan spille på slik at vi som syntes det er überkult å prestere selv framfor å støtte seg å evner som å gå igjennom vegger osv?

 

Jeg stemmer for en cheatserver, who's with me?! La oss stappe alle cheatere inn på en dedikert server hvor de kan ødelegge spillet seg imellom og kjempe om å ha det mest utrolige kreftene! Førstemann til supermannstatus vinner..

 

 

EDIT:

Eller som chokke sier: Slutt med CS. Spill Matteeventyret med kalkulator! :!: Det høres litt ut som deg..

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Hva betegner dere som ghosting?

 

-hørt at det kan være: Sitte på LAN og se på naboens skjerm(han er da død) og se hvor de andre er

7969263[/snapback]

og det å sitte på VT og se hvem som er døde og hvor de er.

7969271[/snapback]

 

Fungerer det slik at det ikke er lov at to lag sitter side om side og ser på skjermene til hverandre? Hvis det er slik må det i hvert fall være om man spiller online. Når jeg brukte å være på LAN var som regel de som så skjermene til hverandre på lag.

 

team1 vs team2 ... må da være lov å samarbeide? :dontgetit:

Lenke til kommentar
EDIT:

Eller som chokke sier: Slutt med CS. Spill Matteeventyret med kalkulator!  :!: Det høres litt ut som deg..

7975716[/snapback]

av alle ting :D .

 

edit: Notalive, etter hvaj eg har skjønt av disse "Jeg-er-cp-pro"-reglene så kan du kun se på dine egne lagkamerater når du er dau, mens på public så kan du se alle, og dermed gi posisjonen til de. Noe som gir et urettferdig overtak.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Jeg skjønner det, men man skal jo overleve, må jo vite hvor fiendene er for å kunne det. Ser nesten på det som en selfølge at laget mitt vet hvor jeg er og hva som skjer.  :hmm:

7975825[/snapback]

laget ditt vet hvor du er, hva har man ikke radar for? Men å vite nøyaktig posisjon til det andre laget, gir et urettferdig overtak. Hvor "morsomt" hadde det ikke vært om 5 mot 5 og en hadde tatt selvmord på hvert lag og sagt til sitt eget hvor alle er? Nei...

Lenke til kommentar

Død over spectatorfunksjonen.. Når du fikk ei kule i hue skulle skjermen din vært svart helt til det blei fyra opp ei ny runde. Så lett. Ingen som har behov for å kikke på andre etter at de selv har tatt natta.

 

Blir så innst inn i helvete kvalm av folk som henger over skjermen til en om specer og skriker ut hvor folk er! :yucky: Førstemann som får en på teamet sitt drept har kjempefordel av en som funker som radar for alle andre. Idiotisk!

 

EDIT:

Hva med å ha med seg softgun på lan? Skyte på folk som står og skriker hvor andre er og så spørre om de er døde nå! :!:

 

.. det finnes for mange kålhoder rundt omkring som ikke tør å tape med verdighet. Det er også grunnen til at jeg aldri spiller poker online, du kan banne på at de du spiller mot HVERTFALL er delt inn i par som veit alt om hverandre, noen ganger også tre og tre.

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...