Kristian_TT Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Er det mulig? Telefonen er ellers død.. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hvis du ikke får til å slå den på, og du ikke har backup av kontaktene på minnekort eller SIM-kort... da er løpet kjørt. -snubbel Lenke til kommentar
Kristian_TT Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Det må da være en form for hd inni der som kontaktene ligger lagret i? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hvis du vil betale IBAS eller noen av de andre mellom 10 og 20 tusen kroner så får du det ut. Men er nok eneste mulighet. De må fysisk lese dataene ut av flashminnet som er loddet på telefonens hovedkort. Lenke til kommentar
Kristian_TT Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Hmm.. Høres en smule dyrt ut det ja.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 At telefonen ikke starter betyr ikke nødvendigvis at det er umulig å kommunisere med telefonen... Det kan jo skyldes noe så simpelt som at påknappen har blitt defekt, eller at f.eks en eller annen mindre viktig komponent ikke fungerer, noe som gjør at telefonen ikke tillater oppstart. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Om du gidder legge litt penger i det så kan du jo stikke innom et autorisert verksted og få dem til å feilsøke. Du må jo betale for feilsøkningen, men har du flaks så er det bare en liten filleting som trengs å byttes for å få opp telefonen. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Feilsøking koster flere hundre kroner. Er telefonlisten verdt det? -snubbel Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Det spørs vell hvor mye penger Kristian_TT har, og hvor mye han føler kontaktlista er verdt. Og så kan han jo ha så flaks at det er bare en liten billig komponent som må byttes, også er telefonen oppe og kjører igjen.... Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hvis det finns et verksted i nærheten ville jeg i det minste tatt turen innom og spurt dem. En god teknikker har kanskje et smart triks på lager. Og vi andre benytter naturligvis sjansen til å ta en backup av mobilen vår i dag! :-) Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Og så kan han jo ha så flaks at det er bare en liten billig komponent som må byttes, også er telefonen oppe og kjører igjen.... 7983210[/snapback] Verkstedene bytter ikke "en liten billig komponent" i en mobiltelefon som er fuktskadet. -snubbel Lenke til kommentar
Kristian_TT Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Nå har jeg vært så heldig at jeg fant nesten alle kontaktene min lagret på en gammel telefon. Helt tilfeldig at jeg kom over den.. Så nå kan denne tråden slettes.. Takker for alle svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå