Danielen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg hadde da en plan å bytte ut min eldgamle 40gb HD med en nytere 120 gb S-ata disc. Men etter at windows er installert på den nye virker ikke internett der. Er det noen drivere som trengs? Har internett fra canal digital og nettverkskortet er integrert på hovedkortet Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Driveren til nettverksporten kanskje?? har du den? Lenke til kommentar
Danielen Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Mulig at den ligger et eller annet sted på cd'en som fulgte med hovedkortet. Uten at har klart å sett noe til det. Med mindre jeg må innstallere en hel driverpakke som er på den Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Fortell litt mere da. Får du internett rett fra modem, eller gjennom en router (trådløs? evt hvilke merke) ? Hvilke ISP har du? Lenke til kommentar
Danielen Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Kommer fra Canal Digital. Går fra et modem igjennom en trådløs router og så til datan min ja. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Ofte så må man inn med driverne for hovedkortet for å få inn driverne til nettverkskortet. Lenke til kommentar
jonsogn Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Gjør Start - Kjør - CMD Skriv " ipconfig " Lim inn det du får opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå