ainstainy Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei Heilt til sida når eg skriver innlegg står det kor mange eg har.. Nå står det 77, men det har stått sån ei stund.. Når eg telte gjennom hadde eg 110 innlegg. Kan noen ordne det? Ainstainy Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Du har 77 tellende innlegg, og 110 totalt. Ikke alle innlegg øker postqounten, spesielt innlegg i OT-delen av forumet. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Nå skjønner ikke jeg poenget med å henge seg opp i at man har "for få" innlegg, men det er som PencilCase sier. For å være litt mer konkret, øker ingen innlegg som du måtte poste i "Off topic" -delen av forumet på din innleggsteller. Alle innlegg i andre kategorier utenom de i "Off topic" delen (så vidt jeg vet) skal telle på innleggsteller. Det er forøvrig ikke antallet det kommer an på, men kvaliteten. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 er det ikke flere kategorier som ikke teller nå , tenker på noen av di nye i samfunns delen . Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 er det ikke flere kategorier som ikke teller nå , tenker på noen av di nye i samfunns delen . 8026276[/snapback] Kun i Off topic blir de ignorert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg