Gjest Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ta den i Norge istedet du Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ta den i Norge istedet du 7974820[/snapback] Ja det er jo jævlig smart Lenke til kommentar
magicus Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Og hvis du ikke har røyka noe før vil det trolig ikke få noe særlig effekt på deg... 7974159[/snapback] Er det det som er vanlig? Jeg ble hvertfall kampestein første gangen. 7974730[/snapback] Røyka senest for 3 dager siden.. er jo lettere å få tak i marihuana her i usa enn det er å kjøpe alkohol.. Billigere er det og.. iallefall hvis du sammenligner med alkohol du kjøper på restaurant.. Første gang jeg prøvde måtte jeg røyke omtrent 2 ganger mer enn de andre for å få noen effekt.. men det har kanskje sammenheng med at jeg ikke hadde helt teknikken inne.. en hasj-pipe er ikke selvforklarende.. iallfall for en som ikke røyker vanlig nikotin. Kunsten er å tenne på + ta fingeren av og på det hullet på venstre siden (for ventilasjon) og samtidig suge godt inn i lungene.. Men har lyst til å prøve prima-kvalitet i amsterdam og prøve hasj kake.. lurer på om det vil smake godt Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ta den i Norge istedet du 7974820[/snapback] Ja det er jo jævlig smart 7974830[/snapback] Selvom det ikke er lov, er det smartere enn å ta det i en mellomlanding Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Er det det som er vanlig? Jeg ble hvertfall kampestein første gangen.7974730[/snapback] Det er hva "de" sier dog jeg vil heller si at den det er ganske så individuelt rett og slett, men ja, det er en noen du kan oppleve første gangen du prøver at det ikke har noe spesielt effekt. 7974747[/snapback] Veldig individuelt ja. Jeg ble også veldig stein med munchies første gangen. Jeg skulle ta med en "hasjpipe" og en lighter med et cannabisblad på utsiden, med hjem til Norge. Vi ble ikke stoppet når vi reiste eller ankom Norge, men når vi skulle reise hjem igjen innenlands da ble vi stoppet. Hadde kun røyka tobakk i pipa, men de fikk en liten bisk til å lukte på den for sikkerhetsskyld. Endret 19. februar 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
hmz Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Lovlig med hasj o.l. i Amsterdam nå? Syns bare jeg hørte snakk om at det ikke skulle være helt lovlig nå lenger..? Lenke til kommentar
TimmyTwo Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Kom hjem fra en tur i Amsterdam på Lørdag, og det røykes fortsatt like mye... Er helt lovlig, og selges marihuana,hasj,sopp osv nesten overalt... Vil derimot ikke annbefale å røyke skitet... Mye sterkere saker, og kan nok få problemer når du kommer til norge igjen... Derimot er det nesten umulig å ikke være passiv hasj-røyker når man er der nede Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Røyke "skitet"? Hva mener du? Det er like lovlig i Nederland nå som tidligere, om ikke mer lovlig. Og det er jo bare bra. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Du kan også røyke hasj i Norge hvis du vil, bare med risiko 7974760[/snapback] hva faen er det for en kommentar? Herrejesus... Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hva mener du? (14) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Og hvis du ikke har røyka noe før vil det trolig ikke få noe særlig effekt på deg... 7974159[/snapback] Er det det som er vanlig? Jeg ble hvertfall kampestein første gangen. 7974730[/snapback] Er helt vanlig det, jeg blei ikke skeiv i det hele tatt første gangen. Jeg mener å ha lest at man kan få straff for å ha THC i blodet og at det at man hadde inntatt det i et land der det er legalisert ikke spilte noen rolle. Er ikke 100% på dette, men har en hunch, og den er som oftest ikke helt gæærn Det er tross alt Norge vi snakker om, et land som fremdeles legger Marihuana på samme hylle som tyngre narkotiske stoffer. Hvis det er første gangen du skal teste pot vet jeg ikke om jeg hadde gjort det under de omstendighetene du beskriver. Spacecakes kan være ganske potente og du kan få mer enn nok noia når du i tillegg må gjennom flyplass security, masse mennesker og stress og du vet tollerne i andre enden vet du kommer fra Amster. Alt jeg sier er at noe som i utgangspunktet skal være en hyggelig opplevelse kan bli det motsatte og er det første gangen er det mye bedre i trygge omgivelser. 7974799[/snapback] Word to my man Sneaker! Ser for meg stresset med alle folka og nazi sikkerhetsvakter på flyplassen...men jeg hadde selfølgelig røyka tette...but that's just me mayn! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Du trenger ikke å røyke, du kan kjøpe deg en brownie ellerno. Sørg for at du ikke sitter inne der folk røyker. 7969094[/snapback] i amster er det ingenting som sier at du ikke kan ta deg en joint, derfor kan du bare ta deg en joint. Om det lukter litt cannabis av deg da du ankommer norge har ingen verdens ting å si, da det ikke finnes en lov imot å lukte cannabis. Det er heller ikke ulovlig å ha THC i blodet. De kan heller ikke bevise at du er rusa på cannabis, så derfor kan du være så stein som du bare orker, da du ankommer norge, og de kan ta så mange prøver de bare orker, det eneste de kan finne ut er at du har fått i deg THC i løpet av den sisste uka (hvis du ikke røyker ofte) Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg mener å ha lest at man kan få straff for å ha THC i blodet og at det at man hadde inntatt det i et land der det er legalisert ikke spilte noen rolle. Er ikke 100% på dette, men har en hunch, og den er som oftest ikke helt gæærn Det er tross alt Norge vi snakker om, et land som fremdeles legger Marihuana på samme hylle som tyngre narkotiske stoffer. 7974799[/snapback] Det er tull, noen som prøvde seg på meg med den der en gang også, men fant ut at det bare var bull. Norges lover gjelder ikke i andre land vett Den dagen jeg ankommer norge, på vei hjem fra amster, og blir stoppet, og bøtelagt/arrestert for å ha røyket nedi der. den dagen flytter jeg ut av norge. Lenke til kommentar
akan Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 er ikke ulovelig å ha THC i blodet, men mener det skal være ulovlig hvis du blir tatt med THC i blodet og kjører bil. THC kan også ligge i blodet i 2 måneder mener jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå