Gå til innhold

Lov å røyke i amsterdam og komme hjem høy?

magicus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er vel oppbevaring og salg som er ulovlig i norge, selve bruken er vel ok.

mener at det var noe slik...

det kan bli problemer hvis de har narko-hunder da, men du kommer unna så lenge du ikke tar med deg noe

7968590[/snapback]

Nei, bruk er også ulovlig.

§ 24. Det er forbudt uten lovlig adkomst å være i besittelse av eller å bruke narkotika m.v.

Hvorvidt det å faktisk ha stoffet i blodet regnes som besittelse/bruk vet jeg imidlertid ikke.

Lenke til kommentar

Bruk forutsetter jo besittelse, det som er spørsmålet her er om det er forbudt å ha brukt nark. Det tror jeg ikke, dessuten er vel halvparten av de som kommer av flyet fra Amsterdam dørgende steine uansett. Tollerne måtte vært mange skulle de være i stand til å ta seg av den gjengen.

Lenke til kommentar
Problemet er bare at hvis du er synlig dopa, kan det være at du ikke kommer med flyet. Akkurat som at du blir nekta å komme med hvis du er full....

7968821[/snapback]

Du skal være meget beruset for å ikke komme på et fly.. Selv har jeg gått på fly med over 2 i promille og ingen har sagt et ord.. Ikke helt sikker på 2 i promille ,men blåste 2.6 noen timer i forveien. For å si det slik , jeg sov godt på den flyturen :D

Har også vært ganske pusset i Amsterdam da jeg kjøpte en pitcher sammen med en person ,men så var ikke han øltørst.. Måtte jo tømme mugga før man skulle på flyet.. Sjanglet godt den dagen.

Selvfølgelig. Er du høylydt og skriker og bråker så kanskje du blir stoppet ,men hvis du oppfører fint så burde det gå fint. Selv skal det prøves hasj neste når jeg er ferdig med arbeidskontrakten min. Der er det Random Drug & Alcohol testing så det er greit å ikke bruke noe.

Lenke til kommentar
Problemet er bare at hvis du er synlig dopa, kan det være at du ikke kommer med flyet. Akkurat som at du blir nekta å komme med hvis du er full....

7968821[/snapback]

Du blir ikke "synlig" dopa av Cannabis. Det er vanskelig å se om noen har røyka, i motsetning til om noen har drukket.

Det er fullt lovlig å være høy på flyet. Du har ikke med deg noen ulovlige substanser what so ever så hva i all verden skal de gjøre?

Lenke til kommentar

på flyet til aiya napa i sommer sjenket flyvertinnene oss fullere enn vi allerede var. spanderte gin i hutt og pine. er det selskapsfyll med godt humør spiller det ingen rolle, er du derimot 50 år gammel, dritings og slår til kapteinen og bare er stygg kommer du ikke med

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Er det det som er vanlig? Jeg ble hvertfall kampestein første gangen.

7974730[/snapback]

Det er hva "de" sier dog jeg vil heller si at den det er ganske så individuelt rett og slett, men ja, det er en noen du kan oppleve første gangen du prøver at det ikke har noe spesielt effekt.
Lenke til kommentar
på flyet til aiya napa i sommer sjenket flyvertinnene oss fullere enn vi allerede var. spanderte gin i hutt og pine. er det selskapsfyll med godt humør spiller det ingen rolle, er du derimot 50 år gammel, dritings og slår til kapteinen og bare er stygg kommer du ikke med

7974719[/snapback]

humm.. høres nesten ut som flyet jeg satt på til samme destinasjon i fjor. ett fullt fly med drita nordmenn og danske flyvertinner som sprang rundt med flasker og ølbokser. var morsomt helt til to stykker som satt bak meg begynte å sloss idet vi skulle lande.. :ermm:

det ble mye oppstyr det, flyplassen svermet med politifolk og sikkerhetsvakter da vi landet, og vi ble noe forsinket av oppstyret og de to bråkemakerene fikk en natt på arresten hvor de fikk sove ut og neste dag ble dem satt på flyet hjem igjen ;)

@Best0

uhhm.. yeah right..

virket som bare det første gang, og det virker like bra enda :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg mener å ha lest at man kan få straff for å ha THC i blodet og at det at man hadde inntatt det i et land der det er legalisert ikke spilte noen rolle. Er ikke 100% på dette, men har en hunch, og den er som oftest ikke helt gæærn :p Det er tross alt Norge vi snakker om, et land som fremdeles legger Marihuana på samme hylle som tyngre narkotiske stoffer.

Hvis det er første gangen du skal teste pot vet jeg ikke om jeg hadde gjort det under de omstendighetene du beskriver. Spacecakes kan være ganske potente og du kan få mer enn nok noia når du i tillegg må gjennom flyplass security, masse mennesker og stress og du vet tollerne i andre enden vet du kommer fra Amster. Alt jeg sier er at noe som i utgangspunktet skal være en hyggelig opplevelse kan bli det motsatte og er det første gangen er det mye bedre i trygge omgivelser.

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...