Gå til innhold

Din sykeste kveld

hallyboy

Anbefalte innlegg

dem cs gassen må ha vert tåregass ellerno :D

syk kvel ja :thumbup:

hvorfor skulle du ha med henne hjem?

var hun ikke inne på dassen sammen med deg??

7968521[/snapback]

Hvorfor tror du man skal ha med jenter hjem? Drikke te å snakke?

7968892[/snapback]

laaal han mente sikkert at han kunne tatt hu på dassen!

OT: lættis historie overgår ikke den!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det er den sykeste kvelden, men veldig snodig kveld iallefall..

Dro på fest til en veninne, og var en bra fest det :) jenter spilte klespoker og mye å se på^^ men etter en stund, tok en veninne av veninna å ringte faren sin, som er politi.. og fikk han til å kaste ut alle 0_o (dårlig gjort mot en bestevenn, ja, og det var ingen grunn for at hun gjorde det) men iallefall, mange var forbanna, og tilslutt dro alle hjem, untatt jeg å min kompis å noen veninner.. ble der noen timer å hjalp til å rydde opp osv.. endte med at jeg lå og spyttet på 2 av veninne som var der 0_o (ikke spør) og så når vi dro hjem, skulle jeg da på en annen fest.. kom dit å alt virka heeelt sløvt.. etter 3 slostkamper er det kansje ikke så rart.. men iallefall, ble der en stund å fikk meg en pris å prata litt dritt me buddys.. åsså dro vi hjem, og hadde ville msn samtaler resten av natta^^

men kom på at kansje nyttårsaften var litt mere spesiell..

Var i en liten grillstue her i nærheten, og drakk og koste oss.. spretta sjampanje å greier.. åsså kom det til den tilstanden at jeg måtte spy :) sprang ut og spydde på en kamerat.. før farn til en kompis kom å holdt rundt meg å sa: Du har nåkk bare spist noe dårlig julemat ja..

dro tilbake drakk mere, spydde mere.. jaa..

så begynte alle å dra derifra.. ble kjedeli^^ så da dro jeg og en kompis til foreldrene (faktisk) til en veninne av meg.. og drakk rødvin ^^ aner ikke helt hvordan vi kom oss hjem. men våkna nå hjemme neste dag :)

kansje kjedelige historier, men kjeder meg så valgte å skrive dette nå ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...