Scorpy Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Folkens, jeg er på utkikk etter et nytt kallenavn/nick til bruk på forum og nettsamfunn, men kreativiteten min er elendig. Derfor håper jeg at dere kan hjelpe meg å finne på noe. Vil gjerne ha et litt humoristisk navn, og det bør ikke overstige 10 bokstaver. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Scorpy, du er Scorpy overalt, ikke bytt, det er idiotisk. =D Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Scorpy, du er Scorpy overalt, ikke bytt, det er idiotisk. 7970211[/snapback] Nei, jeg er langt i fra Scorpy overalt. Riktig person som sa at det er idiotisk med flere nick Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Nei, jeg er langt i fra Scorpy overalt. 7970839[/snapback] Alle stedene jeg har sett deg. Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Kanskje det bare er på de sidene du vet at det er meg Endret 18. februar 2007 av Scorpy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå