Gå til innhold

gps og internett pda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg mistet hele innlegget jeg skrev, irriterende. begynner på nytt:

internett tolker jeg som wifi? er det kanskje for å ha ip telefoni, UMA? hvis du ville ha gps står du ennå igjen med ganske få pdaer å velge mellom. men hvis du synes det er mulig, kan du gå for å skaffe deg en ekstern gps som du har i baklomma, som det finnes flere av.

har du noen flere meninger om hva du trenger og ikke? qwerty tastatur er det ikke alle som har. ville du ha ungått pdaer hvor du manøvrerer med stylus, altså bare toutchscreen?

har du en mening om windows mobile, symbian eller sony ericssons uiq? har du ikke en mening så får du et stort innblikk i brukervennlighet om du går i nærmeste telefonbutikk og kikker litt på noen.

skal du bruke videotelefoni?

skal du reise i utlandet så er det noen land som har andre nett (bånd) som vi ikke har. trenger du det?

er det en jobbtelefon, om det også en privat telefon? hva skal du bruke telefonen til? skal du bare ha flere valg i møteoversikten eller svare på e-mail osv eller skal du redigere word og exelfiler? det er ikke alltid nødvendig å ha en stor pda for å gjøre sånne ting. det er mulig å kjøpe trådløs mus og tastatur hvis man har en windows mobile 5.0 tlf og tastatur hvis man har en nokia eller sony ericsson.

har du sett i prisguiden pda

eller alle tlf med smart operativsystem

(2 sider)

Lenke til kommentar

jeg kan jo også anbefale beste mobil for hvert bruk, hvis du synes det blir mye.. men det kan hende jeg velger feil.

mobilen er den nye sveitserkniven. den er en del av deg, du gjør alt med den.

om det er en liten feil med den så vil den irritere deg (littegrann iallefall) hver eneste bidige dag du bruker den.

Lenke til kommentar
jeg mistet hele innlegget jeg skrev, irriterende. begynner på nytt:

internett tolker jeg som wifi?  er det kanskje for å ha ip telefoni, UMA? hvis du ville ha gps står du ennå igjen med ganske få pdaer å velge mellom. men hvis du synes det er mulig, kan du gå for å skaffe deg en ekstern gps som du har i baklomma, som det finnes flere av.

har du noen flere meninger om hva du trenger og ikke? qwerty tastatur er det ikke alle som har.  ville du ha ungått pdaer hvor du manøvrerer med stylus, altså bare toutchscreen?

har du en mening om windows mobile, symbian eller sony ericssons uiq? har du ikke en mening så får du et stort innblikk i brukervennlighet om du går i nærmeste telefonbutikk og kikker litt på noen.

skal du bruke videotelefoni?

skal du reise i utlandet så er det noen land som har andre nett (bånd) som vi ikke har. trenger du det?

er det en jobbtelefon, om det også en privat telefon?  hva skal du bruke telefonen til? skal du bare ha flere valg i møteoversikten eller svare på e-mail osv eller skal du redigere word og exelfiler? det er ikke alltid nødvendig å ha en stor pda for å gjøre sånne ting. det er mulig å kjøpe trådløs mus og tastatur hvis man har en windows mobile 5.0 tlf og tastatur hvis man har en nokia eller sony ericsson.

har du sett i prisguiden pda

eller alle tlf med smart operativsystem

(2 sider)

7968532[/snapback]

ja der var det ikke mangel på innhold, takk for din tid... hehe...jeg har en sony ericsson k750i, den er treg og "joysticken i midten funker ikke." og det er omtrent det jeg vet om mobil telefoner. det er hovedsaklig en privat tlf, skal klone sim kortet og ha det i tlf jeg har nå til bruk på jobb, unødvendig og riskere så dyrt utstyr i mitt yrke.

vill helst ha tastatur, kan vike fra det hvis tlf. er god nok... derfor jeg nøler litt med HTC p3600.

3g funksjonen er ikke så viktig, kommer sikkert aldri til å ha en video samtale.

kjøper egentlig så dyr mobil fordi jeg også må ha gps, tenkte jeg kunne spare inn noen mynter og slå to fluer i en smekk.

blir mye email, aksje\bolig marked, word og exel er ikke nødvendig.

hmmm... er ute på tynn is, mobil er ikke helt mitt felt, pleier og holde det simpelt.

men det er på tide jeg gjør noen endringer.

jeg stikker gledelig innom en mobil forhandler for å titte, men kanskje du kunne gitt meg noen nanv på noen modeller?

n80 er jeg forævrig skeptisk til... amobil sin test sier den er treg... hmmm....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...