nocturno_culto Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 er det farlig vist hadrisken står på høykant i kabinettet ? Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 er det farlig vist hadrisken står på høykant i kabinettet ? 7968314[/snapback] Tror nok ikke det, har sett mange ferdig pcer som har det, hadde en som sto på høykant leeeenge, skjedde aldri noe med den^^ Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Kort svar: nei. Du kan egentlig plassere den akkurat som du vil, men det annbefales at den står i rett vinkel (altså ikke på skrå i forhold til horisontalplanet). utover det så er det få begrensninger på nymotens disker. -Stigma Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jobber på et sted der de selger maaange pcer hver dag. Spurte retur avdelingen om det var hyppigere frekvens på harddisk havari dersom hd`ene var plassert på høykant. Svaret var nei. Lenke til kommentar
CyberFlee Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) har hatt disker liggende på skrå i maskina i godt over ett år og har ikke tatt skade av det. ut fra mine begrensede erfaringer har ikke posisjoneringen av disken så alt for mye å si. Endret 20. februar 2007 av CyberFlee Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Tror ikke de tar skade av det, man har opplevd at windows ikke vil boote med min gamle 40gigger når den stod på høykant. Funka dog med min nye hdd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå