warlord Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Her på O.K har jeg sett at de har blanke kobberblokker. Hvordan få man det? Må man bruke VELDIG fint pussepapir? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Er det riper etter verktøy eller andre ting, puss først med fint sandpapir, 200 - 1200+ Fortsett med stålull, deretter med Autosol. Er det ikke riper av betydning kan du begynne med stålull, evt bare Autosol. Du for det nok blankt skal du se! :smile: Hva gjengen på OK har brukt vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Det lønner seg å bruker våtsandpapair. Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Dremel Multi med sykkelpussesett, og avslutt med Kiwi Kobber puss. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 16:24, skrev Arctic:Er det riper etter verktøy eller andre ting, puss først med fint sandpapir, 200 - 1200+ Fortsett med stålull, deretter med Autosol. Er det ikke riper av betydning kan du begynne med stålull, evt bare Autosol. Du for det nok blankt skal du se! :smile:Hva gjengen på OK har brukt vet jeg ikke. Hva er autosol? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Autosol er en poleringsguffe du får kjøpt på f.eks. clas ohlson. Clas Ohlson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå