Gå til innhold

Resident Evil 4 - PC Versjonen


Anbefalte innlegg

Har lengtet etter å spille dette lenge, men har verken PS2 eller GC, så jeg ble glad når jeg hørte at det kom en PC port.

Nå viser det seg at en Taiwansk versjon har vært ute en stund og er spredd rundt på diverse torrent sider. Her er noen sammenligningsbilder av PS2 (nede) og PC-versjonen (oppe).

 

DDC8C8D8.jpg 3CBBBB70.jpg 632D5A80.jpg 5CBD1279.jpg

 

Håper for all del at den europeiske versjonen, som kommer 1. mars (?), ser bedre ut enn dette!

Full-bright, ingen skygger, elendige teksturer og mangel på effekter! Dette ødelegger jo stemninga i spillet TOTALT.

Håper virkelig at det ikke ser slik ut, da blir jeg skikkelig skuffa.

Endret av SkinnyT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er fordi traadstarteren har lastet spillet ned og ikke kjopt. Det er en warez versjon som gir den type kvalitet, og mousefixen faar man bare tak i fra warez sider. Denne traaden burde stenges.

7968926[/snapback]

 

trådstarteren sa da ingenting om at han har lastet opp bildene eller at han har testet piratversjonen selv.

 

 

Er enig med andre her. Håper virkelig at det ser bedre ut når det kommer, noe som det sikkert gjør.

Lenke til kommentar
Det er fordi traadstarteren har lastet spillet ned og ikke kjopt. Det er en warez versjon som gir den type kvalitet, og mousefixen faar man bare tak i fra warez sider. Denne traaden burde stenges.

7968926[/snapback]

 

Sammenligningsbildene fant jeg her: http://www.gamespot.com/pc/adventure/resid...2580&pid=931851

Har allerede forhåndsbestilt spillet fra blahdvd.com, så hvorfor skulle jeg ha lasta det ned?

Ganske teit å komme med slike beskyldninger.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja denne porten er sorgens kapittel. Lastet det ned på PC, spillte det i 8-10 timer. Stusset heile tia på den noe "merkelige" og sterile grafikken. Syns å ha husket den såg bedre ut på bilder fra GC versjonen. Ramlet nesten opp i etasjen over når eg kom over noen sammenligningsbilder. Forøvrig funket det å spille bra med ein Xbox 360 gamepad :)

 

Så da gjorde eg det einese rette og bestilte det til PS2, fantastisk mye bedre. Illusjonen av å befinne seg i mørket er på plass her ihvertfall. Det er det aldri på PC. Ser forresten passe dumt ut når Ashley springer rundt med lommelykt i eit fullt opplyst rom (PC) :!:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Uff, uff, uff.. Denne porten ser så trist ut at jeg like godt tok å avbestilte den. :no:

Hvis Capcom gir ut en patch som fikser lyset, skygger, fog, teksturer,

støtte for mus og diverser andre ting, skal jeg heller vurdere å kjøpe det.

De får ikke pengene mine for dette ihvertfall.

Lenke til kommentar

Kontrollene er også helt patetiske. Hvorfor kan jeg ikke gå og hugge med kniven SAMTIDIG? I et konsoll-spill er dette greit nok, da det er vanskelig å kunne gjøre slike ting samtidig, men dette er da ærlig talt et PC-spill nå. Eller, det burde i allefall ha vært det. Jeg må holde inn SHIFT for å ta frem kniven, og da må jeg stå der og holdei nn SHIFT for å hugge med den. Dermed kan jeg ikke gå fremover, bare sikte opp og ned. Det samme gjelder for pistolen. Går ikke an å bevege seg mens man sikter med den. Ikke rart menn har et dårlig rykte på seg om at de ikke kan gjøre to ting samtidig, når spillene lages så elendig at vi ikke kan læres opp bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...