exs Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Flott Corolla du har der. Du har virkelig fått til å "avgubbe" den, lysa, felgene og eksosen gjorde susen, ser frem til neste oppdatering. 8085872[/snapback] joa G6en er ikke no gubbebil lenger..... neste oppdatering blir når jeg har moddet ferdig frontfangeren Endret 7. mars 2007 av exs Lenke til kommentar
exs Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Hjalp virkelig den stanga merkbart? Hvor skal gitteret plasseres? 8086567[/snapback] det orginale staget flexet veldig mye og var mest til pynt tror jeg etter "oppgraderingen" flexser det ikke i det hele tatt og da blir det også mindre vandring i karosseriet ved kjøring i svinger osv mindre vandring i kaross = mer presis styring gitteret skal prøvemonteres i frontfanger og grill Lenke til kommentar
exs Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Pen bil du har. Skal følge med her. 8092943[/snapback] takk takk godt og høre Lenke til kommentar
exs Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Har ikke prøvd forskjellen med og uten stag selv, men en kompis monterte på sitt stag på en Impreza for litt siden, og syntes omtrent at det var en helt annen bil. 8091661[/snapback] Ok. Men du sier det ble merkbart ved bilde der da. Styringsresponsen eller noe slikt. Husker ikke eksakt hva som sto. Derfor jeg spurte Noen fler planer for ''kjærra''? 8094874[/snapback] det ble absolutt merkbart ja... få fjørtårns stag i bilen din (visst du har) så vil du også merke forskjell har alltid en eller annen plan , men neste på agendaen nå er og få en litt renere look på fronten Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 kult utseende, men ventilerte bremseskiver og 1.6litersmotor :!: Bygg om til turbo, så blire bruk for dem Lenke til kommentar
exs Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) kult utseende, men ventilerte bremseskiver og 1.6litersmotor :!: Bygg om til turbo, så blire bruk for dem 8141089[/snapback] jo takk .. er ikke så mye og si på utsenet.. men den kommentaren om bremsene er noe av de dummeste jeg har lest på en stund, man har alltids behov for og stoppe fortere..... visst det er slik at mann må ha en turbomotor for og oppgradere bremsene så er det mange som har kastet pengene sine ut av vinduet, Endret 19. mars 2007 av exs Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 kult utseende, men ventilerte bremseskiver og 1.6litersmotor :!: Bygg om til turbo, så blire bruk for dem 8141089[/snapback] Wow, det er trolig det mest saklige jeg har lest på en stund. Gode bremser er bra uansett hvor sprek bil man har, og når man i tillegg får et kult utseende - hvorfor ikke? Lenke til kommentar
exs Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) da var fronten ferdig moddet byttet ut alt plasten med grovmasket alu gitter rent og pent bilder: Endret 20. mars 2007 av exs Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det å lakkere frontleppa og sette in alugitter ga frontfangeren "aftermarked look" + at bilen virket lavere, nice Lenke til kommentar
exs Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 da var sommerfelgene på igjen bilde kommer Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 hei, du har forbedret utsenet noe voldsomt:) gittere funka fett gleder med til flere bilder... Lenke til kommentar
exs Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Litt statusbilder: (litt skitten bil da) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Fin bil, sprekt utseende. Likte fronten spesielt! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Den kuleste Corollaen jeg har sett ihvertfall. Lenke til kommentar
sabohn Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Hei du Når du snakker om lystgassanlegg på Corolla'n din så har jeg noe erfaring å komme med. Jeg hadde en rød 2000 mod corolla for 2 år tilbake som jeg satte lystgass på. slik så bilen ut: Sabohn.no Jeg hadde 1.4 literen med 96HK Effektanlegget, sportsluftfilter og lystgassen gjorde en samlet effekt på ca 145HK Jeg forhørte meg om montering av lystgassen og svaret fra England var at jeg måtte ha en crossfire-dyse pr. sylinder. En del biler kan klare seg med bare èn dyse på innsuget eller i filteret hvis oppbyggingen av motoren tillater dette. Dysene sitter rett under plastdekselet slik som bildet viser. Her ser du monteringen av tanken: Effektanlegget: Byttet midtere potte pluss bakpotte med 4-tommers utløp Jeg benyttet først 25HK dyser i 2 uker før jeg byttet til 40 HK. artig respons... ble lett hjulspinn kan du si. Det er visst en mye bedre respons på å ha dysene rett på innsuget før hver sylinder kontra f.eks i filteret. Du kan sikkert klare 50hk eller 60hk dyser uten kontrollerenhet. (slik som jeg) Toyotamotoren tåler mye så dette kan bli gøy! Skal love deg at du gliser hver hang du trykker på knappen! Må kikke på bilen din når den er ferdig ass....! Hilsen Midnightclub-medlem Endret 26. februar 2008 av sabohn Lenke til kommentar
exs Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 oioi detta så lovende ut ja.... hvor bestilte du settet fra?? meget pen bil, lagde du grillen sjøl?? hvor fikk du sinna listene fra? (mange spm på en gang her, menmen... er ikke så ofte jeg treffer folk med interesse for og jigge opp den biltypen) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Bilen til sabohn var ganske kul, skal se om jeg ikke får lagt opp noen bilder av den etterhvert. Jeg har noen bilder fra streetmeet iallefall. Lenke til kommentar
exs Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Bilen til sabohn var ganske kul, skal se om jeg ikke får lagt opp noen bilder av den etterhvert. Jeg har noen bilder fra streetmeet iallefall. 8244633[/snapback] ja takk Lenke til kommentar
sabohn Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) oioi detta så lovende ut ja.... hvor bestilte du settet fra?? meget pen bil, lagde du grillen sjøl?? hvor fikk du sinna listene fra? (mange spm på en gang her, menmen... er ikke så ofte jeg treffer folk med interesse for og jigge opp den biltypen) 8243284[/snapback] Bestilte settet fra bilstereo.no Streetblaster 100i (yter max 100Hk, skulle holde i massevis) Kan anbefale at du IKKE koster på kontrollerenhet. (koster over 2000kr) Du kan øke ytelsen noe mot å lage en myk start for NOS'n men det veier alikevel ikke opp mot å plutselig bli presset tilbake i setet. Det var "Oddbjørns motor og styling" som monterte settet mitt Han holdt til til i konnerudgata, veit ikke om han har flytt nå... Hvis Du skal ha hjelp av Oddbjørn så lønner det seg å kjøpe av han. Da får du rabatt på montering og gass atpå. Desuten har det skjedd en del på den fronten siden jeg kjøpte NOS og han holder seg oppdatert. Grillen lagde jeg selv og fresha den opp med bengalakk. Fikk tak i et T-sport merke som passet fint i grillen. (ikke det at du finner en 2000 corolla T-sport på veien) Når du spør om "lister" så er de også laget selv. Du ser det bare ikke så godt på bildet. Vi kan sikkert snakke masse om dette på Midnightclub-treff. Jeg starter opp butikk med elektronikk-modifisering i bil under navnet Sapronics.com Sapronics - electronics for streetcars Kommer til å stille opp på treff med demo bil Mazda RX-7 Type R Min fetter, Mazdaelsker fra Hokksund, har investert i bilen mens jeg bygger elektronikken. Gleder meg til å se mere av bilen din. Selv kjører jeg Avensis Skal se om jeg får lagt ut prosjektet snart Endret 26. mars 2007 av sabohn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå