exs Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Dette ble da min nye bil etter og ha byttet ut 2eren. Bilen er en 00mod Toyota Corolla16V G6 som jeg har endel småplaner med, noe er allerede gjort som f.eks felgbytte.. byttet til 10eika 17-7.5 felger (som forsåvidt skal lakkes hvite til våren) disse felgene bygde heeeeelt ut i hjulbuene, (nesten litt for mye ) utover det så har jeg lakka endel sådetaljer i bilens farge.. kalippere nederste leppa på frontfangeren. Nye speil kommer som også skal lakkes i bilen farge. nye baklykter er også bytta da de orginale er FÆLE. vuderer også og bytte ut plasten i fronten med grovmasket sort alugitter.. nye bremser er også kjøpt inn... black diamond skiver og freodo klosser, dette skal sannsynligvis sitte bak også. speedlifts fra jamex og et dressupkit til motoren monteres også iløpav våren det er også montert et nytt konfilter på bilen 50/50 H&R senkesett og TTE effektanlegg (hjelper litt på lyden og gassresponsen ) effektmessig så er dette en veldig kjapp bil med relativt bra vekt -hk forhold fant dette på nettet ang VVT-I motoren som står i "1,6-literen har maksimalt dreiemoment lik 150 Nm, ved 3.800 omdreininger. Den yter 110 hestekrefter ved 6.000 omdreininger i minuttet. Dreiemomentet er øket med 5 Nm i forhold til den gamle motoren, men maksimalt dreiemoment er tilgjengelig ved 1.000 o/min lavere turtall enn forgjengeren, og motoren blir dermed mer fleksibel." men har planer om og øke de talla fremover mot sommeren (når feriepengene kommer) med et lystgass anlegg med 30 - 50 hk shot, dar får jeg ekstra hester når jeg trenger det.... men dette skal selfølgelig drøftes med fagfolk først , vil jo ikke knekke maskinen. slenger inn noen bilder av bilen i diverse vinkler og deler jeg har liggene til montering kom gjerne med kommentarer MVH Endret 18. februar 2007 av exs Lenke til kommentar
exs Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Her er noen fremtidige (mulige) prosjekt også Lenke til kommentar
fAight Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Tøff bil du har mekka deg Lenke til kommentar
exs Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Tøff bil du har mekka deg 7968692[/snapback] jo takk Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Meget pen bil, fornuftig grunnlag for prosjekt det her. Blir spennende å følge med. Lenke til kommentar
exs Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Meget pen bil, fornuftig grunnlag for prosjekt det her. Blir spennende å følge med. 7970235[/snapback] joda toyota er "skuddsikre"biler neste på agendaen nå er og bytte speil og få lakkert de i bilens farge, og litt modding av frontfangeren... fjerne lyktespylere osv for og få en mest mulig ren look... komme IKKE til og bli en plastikk rakett dette her . skal bli en japse med euro lokk Endret 18. februar 2007 av exs Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Den bilen var sexy Lenke til kommentar
exs Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Den bilen var sexy 7984588[/snapback] hehe "redhot" Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Veldig pen bil, likte godt fronten Lenke til kommentar
exs Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Veldig pen bil, likte godt fronten 7990844[/snapback] ja det var noe av det første jeg falt for også med denne bilen... her om dagen demonterte jeg bakbemsene etter en *skraskraskrap* lyd og det viste seg at en av klossene gikk på stålet... så nå bytter & oppgraderer jeg bremsene/m black diamond skiver og ferodo klossene jeg har hatt liggende, + at det blir nye orginalskiver bak Ot: temmelig bra timing på bremseproblemet da det kom 1,5 m snø 2 dager etter at bilen ble parkert i garasjen non bilder: Endret 22. februar 2007 av exs Lenke til kommentar
exs Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 hmm... de bilden havna i feil rekkefølge men dere skjønner sikkert tegninga tror forresten det også står gule konidempere på bilden etter jeg så en velkjent farge under all vintermøkka (første gang jeg er oppi hjulbuene og skur etter jeg fikk bilen) Lenke til kommentar
exs Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 BREMSEOPPGRADERING: ble kun black diamond forran da skiver bak kosta mer en det smakte... BILDER... (ikke nødvendigvis i riktig rekkefølge) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Veldig pent arbeid. Stå på. Lenke til kommentar
exs Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Veldig pent arbeid. Stå på. 8078467[/snapback] takk legger ut noen bilder av hva jeg gjorde på søndagen da fant jeg nemlig ut at jeg ville modde det orginale førtårnstaget for og få det litt stivere.. og det hjalp faktisk endel på responsen i styringa BILDER: Lenke til kommentar
exs Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 nyeste innkjøp... begynner og modde fronten denne uka Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Flott Corolla du har der. Du har virkelig fått til å "avgubbe" den, lysa, felgene og eksosen gjorde susen, ser frem til neste oppdatering. Endret 5. mars 2007 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hjalp virkelig den stanga merkbart? Hvor skal gitteret plasseres? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har ikke prøvd forskjellen med og uten stag selv, men en kompis monterte på sitt stag på en Impreza for litt siden, og syntes omtrent at det var en helt annen bil. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Pen bil du har. Skal følge med her. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har ikke prøvd forskjellen med og uten stag selv, men en kompis monterte på sitt stag på en Impreza for litt siden, og syntes omtrent at det var en helt annen bil. 8091661[/snapback] Ok. Men du sier det ble merkbart ved bilde der da. Styringsresponsen eller noe slikt. Husker ikke eksakt hva som sto. Derfor jeg spurte Noen fler planer for ''kjærra''? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå