Gå til innhold

hjelp til å velge deler til pc til ca 8-10 tusen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da er tiden kommet for å bygge en pc. jeg ønsker en stillegående pc, trenger ikke det nyeste skjermkortet siden pcn skal brukes mest til FM og litt andre spill. hadde sett for meg  dette oppsettet her: 

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=36357.

noen komentarer, hva bør jeg skifte?

7967954[/snapback]

det der koster mer enn eller ca10k , jeg lagde ett fra shg til 9k

handlevogb.

Endret av Nokia_dell
Lenke til kommentar

her kan du kjøpe ocz ram fra netshop rimeligere evt

du kan klare deg med en strømforsyning til halve prisen

hovedkort asus 650 sli og spare 500kr

det er svakt skjermkort å gå for, så synes jeg det er totalt urimelig med sånne passive løsninger, da du kan få med vifter med lav db, f.eks zalman vf900 cu, må settes på selv er alikevel ikke så vanskelig for en som aldri har gjort det før, bare huske å føre på

1 (.) kjølepasta.

hvis du skal overklokke så hadde jeg gått ned til e6300 og prøvt og fått råd til 8800gts 320mb til 2500kr dx10 hvis du skal spille for å si det sånn. det er mer en nok kraft.

Lenke til kommentar

jeg ville gått får en amd vis den skulle spilles på.. det er mye kraftigere cpu'er til liten pris... am2 sokkelen er faktisk extremt bra, det er det jeg har nå å jeg er veeldig fornøyd... vis du spiller battlefield og sånt så er det ett extremt bra valg sier nå jeg

billig er det i tillegg!! man kan jo bytte det hk'et med ett med crossfire-støtte å kjøpe ett til x1950 crossfire edition

(vet ikke om det funker så bra på crossfire)

Endret av GamerXP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...