MrCare Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei! Min Nokia N80 har nå for en stund siden hatt store problemer med å sende SMS, den bruker sånn ca 1-2 minutter før den greier å sende en sms ut. Er det noen her som kan fortelle hva som kan være gærnt ? Mvh Jonas Andsjøen Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) vet ikke om noe logiskt svar. hvor lenge har det vært sånn? er det dårlig dekning? har du siste versjon av software? jeg vet ikke noe om dette.. edit: det er mest sannsynlig det siste.. Endret 18. februar 2007 av megaloman Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei! Min Nokia N80 har nå for en stund siden hatt store problemer med å sende SMS, den bruker sånn ca 1-2 minutter før den greier å sende en sms ut. Er det noen her som kan fortelle hva som kan være gærnt ? Mvh Jonas Andsjøen 7967849[/snapback] Last ned programmet SMS accelerator fra Nokia sine supportsider. Dette er en velkjent bug med Nserien. Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Du har 2 valg, og jeg begynner med det enkleste først: 1) Last ned SMS Accelerator, som tulling03 skriver. 2) Oppdater FW på telefonen din. Endret 18. februar 2007 av N73_user Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) vet ikke om noe logiskt svar. hvor lenge har det vært sånn? er det dårlig dekning? har du siste versjon av software? jeg vet ikke noe om dette..edit: det er mest sannsynlig det siste.. 7968552[/snapback] Hvis du ikke vet svaret på et spørsmål, så kan du vel like godt la være å poste innlegg på disse også da vel...? Endret 18. februar 2007 av N73_user Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 vet ikke om noe logiskt svar. hvor lenge har det vært sånn? er det dårlig dekning? har du siste versjon av software? jeg vet ikke noe om dette..edit: det er mest sannsynlig det siste.. 7968552[/snapback] Hvis du ikke vet svaret på et spørsmål, så kan du vel like godt la være å poste innlegg på disse også da vel...? 7968677[/snapback] Mange som har hatt dette problemet. Du finner svar på hvordan du løser ditt problem her her på amobil.no og her på diskusjon.no Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Mange som har hatt dette problemet. Du finner svar på hvordan du løser ditt problem her her på amobil.no og her på diskusjon.no 7970905[/snapback] Den første linken/artikkelen du refererer til er jo 6mnd. gammel...! Denne blir litt for gammel etter min mening... Du trenger jo ikke foreta en hard reset av telefonen, når problemet løses med SMS Accelerator? Dessuten oppstår problemet på nytt etter en tid, med denne fremgangsmåten... Endret 18. februar 2007 av N73_user Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Mange som har hatt dette problemet. Du finner svar på hvordan du løser ditt problem her her på amobil.no og her på diskusjon.no 7970905[/snapback] Den første linken/artikkelen du refererer til er jo 6mnd. gammel...! Denne blir litt for gammel etter min mening... Du trenger jo ikke foreta en hard reset av telefonen, når problemet løses med SMS Accelerator? Dessuten oppstår problemet på nytt etter en tid, med denne fremgangsmåten... 7971270[/snapback] Vet den er 6 måneder gammel men fungerer utmerket fordi om. Som regel så frisker en hard reset opp mer enn akkurat det aktuellet problemet. Har gjort dette på flere N80 med dette problemet 3-4 stykker, ingen har fått problemet tilbake. Kan ikke se et problem ved å linke til en artikkel som er 6 måneder gammel så lenge innholdet fungerer utmerket. Endret 18. februar 2007 av EldarHelseth Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 hatt en dårlig dag? jeg prøvde å få den opp på siste innlegg lista så sånne som deg kunne svare på den. jeg kan ikke nevne alt av ting jeg vil si fordi dette ikke er noe j. chatteforum, så jeg kan ikke greie ut som om det var en samtale. ok? Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 hvis jeg kan si noe, så blir jeg stadig irritert over mennesker som utgir seg for å vite noe, og forteller andre mennesker om ting de ikke ha peiling på selv. jeg forsøker å være klar over akkurat det jeg vet, og det jeg ikke vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå