LadyKatie Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Når man har lastet ned en sidebar til XP kommer det en "fane" med der hvor Sidebaren er på oppgavelinjen. Går det an å få vekk "fanen" uten at programmet forsvinner? Er rimelig irriterende at den bruker opp en hel "fane" Edit: Gjorde litt om i teksten Endret 18. februar 2007 av LadyKatie Lenke til kommentar
nree Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Screenshot av problemet? Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Screenshot av problemet? 7968906[/snapback] Her er det: Uten_navn.bmp Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det er ikke noe problem å fjerne fanen. Er bare å høyreklikke, velge preferences, og sette Z-Order til Desktop Level. Du må gjøre det 3-4 ganger før den holder seg sånn, men det er verdt strevet. Lykke til. Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Det er ikke noe problem å fjerne fanen. Er bare å høyreklikke, velge preferences, og sette Z-Order til Desktop Level. Du må gjøre det 3-4 ganger før den holder seg sånn, men det er verdt strevet. Lykke til. 7969159[/snapback] Men hvordan skal jeg gjøre det 3-4 ganger? den forsvinner eller s¨skjer det ingenting. Kan du si meg hva jeg skal gjøre 3-4 ganger? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det er ikke noe problem å fjerne fanen. Er bare å høyreklikke, velge preferences, og sette Z-Order til Desktop Level. Du må gjøre det 3-4 ganger før den holder seg sånn, men det er verdt strevet. Lykke til. 7969159[/snapback] Men hvordan skal jeg gjøre det 3-4 ganger? den forsvinner eller s¨skjer det ingenting. Kan du si meg hva jeg skal gjøre 3-4 ganger? 7969648[/snapback] Når du setter Z-Order til Desktop Level, forsvinner programmet. Det avsluttes. Start det igjen. Legger det seg som en fane, setter du Z-Order til Desktop igjen. Og så blir programmet avsluttet igjen. Sånn fortsetter du til programmet ikke er som fane, men nede ved klokken.. Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Sånn tusen takk! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Sånn tusen takk! 7969699[/snapback] Bare hyggelig å kunne være til hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå