MercedesMotor Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Emne sier ikke mye.... jeg var på finn og så på en annonse og tenkte 1988 Honda Civic for 36.000,- kr...sjekk ut annonsen---> http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...&pos=17&tot=171 den hadde veldig lite utstyr, så kom bildet frem...det er en Polo :O Det er også "FØSTE" man til mølla PS. Post gjerne noen annonser med skrivefeil...osv. Endret 17. februar 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 den er nok stjålet, derfor er navnet endret for at politiet ikke skal finne den når de leter på finn etter en POLO.. DET er min teori Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 den er nok stjålet, derfor er navnet endret for at politiet ikke skal finne den når de leter på finn etter en POLO.. DET er min teori 7967396[/snapback] hehe... min teori er at han er ikke sikker på hvilken bil han skal selge, så han kalte den Civic, og selger den som Polo Til OML: den andre Posten er litt gammel, så jeg startet på nytt... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 den er nok stjålet, derfor er navnet endret for at politiet ikke skal finne den når de leter på finn etter en POLO.. DET er min teori 7967396[/snapback] Jeg tror heller vi dealer med et eksempel på dummus ignoarmus skrotingus, som er latin for ignorant og stupid idiot. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 den er nok stjålet, derfor er navnet endret for at politiet ikke skal finne den når de leter på finn etter en POLO.. DET er min teori 7967396[/snapback] Jeg tror heller vi dealer med et eksempel på dummus ignoarmus skrotingus, som er latin for ignorant og stupid idiot. 7970360[/snapback] hehe :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå