Gå til innhold

Mulig å skifte bakgrunn i PS3?

henrikr

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det mulig å skifte bakgrunnen i PS3? Hørte noe om at den byttet hver måned eller no. Men vil helst ha svart. Hørt at noen har fått rosa osv, og at de ikke får byttet den vekk. Stemmer dette?

I neste firmware (1.6) så skal det være mulig å laste ned bakgrunner. Blir dette da stilbilder som vi er vant med fra xbox? Eller motion graphics sånn som nåværende bakgrunn i PS3.

Håper inderlig at vi ikke får noen kjedelig bakgrunner av noen jenter i skimpy klær etc. At PS3 fortsetter med strøkne designet. Håper bare de legger med en mulighet for å bestemme at man vil ha svart bakgrunn.

Syntes ikke dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Motion graphic bakgrunnen som er på PS3 forandrer farge alt etter når på døgnet og året man er. Min er nå helt sort tidlig på morgenen, så blir den gul midt på dagen, for så å bli sort igjen mot kvelden. Hva som kommer i 1.6 er det nok veldig få som vet, siden Sony ikke har for vane å annonsere slikt før det kommer. Det har gått masse rykter om at man skal kunne bytte bakgrunn, og foreløpig er det nettopp det, rykter. Jeg syns det er fint slik det er nå. Fargen plager meg ikke, da jeg ikke har for vane å bla i menyene i timesvis. Jeg spiller eller ser film. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...