VegardSK Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Tenkte å kjøpe en fisheye linse til kameraet mitt Sony DCR-SR100E . Har sett på denne fisheyen, og lurer på om den passer til mitt kamera. Det står om den "created for high resolution compact video cameras that have 37mm sized filter threads or smaller." Filterdiameteren på mitt kamera er 30 mm. Siden det står "or smaller" burde den jo passe (?), men vil gjerne høre hva dere tror .. Kommer den til å funke til kameraet mitt ? Vegard. Endret 17. februar 2007 av VegardSK Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) EDIT: Jeg var visst helt på jordet her. Beklager rotet. Endret 18. februar 2007 av stkmydla Lenke til kommentar
buitre Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 His du kjøper en step ring vil den sikkert fungere. http://www.ddmr.no/index.php?page=vis_produkt&ProduktID=1528 Uten e slik en, ser jeg ikke for meg at det er mulig. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Takk for svar Synes det høres rart ut om den passer uten ring, men rart det står at den passer 37mm eller mindre... Skal ta med kameret mitt dit når det passer så kan jeg sikkert prøve det på Edit: Er det bare nettbitikk, eller har de utsalg der så jeg kan prøve linsa på først ? Endret 18. februar 2007 av VegardSK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå