mr. Zilter Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg følte meg litt i det spøkefulle hjørnet i dag, og postet følgende spørsmål på "harddisk-avdelingen": Hvis du laster en harddisk helt full, og ikke stopper men bare fortsetter å mate på med flere filer, tyter det ut da? Jeg var tydelig ikke den eneste spøkefuglen der, og fikk blandt andre disse svarene: Når discken er full, begynner dataene å flyte over og inn i kablene, deretter renner de ut... Et helvete å tørke opp etterpå... og: Broren min gjorde det med sin 98 pc engang... Han døde på grunn av at han druknet i en seig masse bestående av onde gb... Bare pass deg... Det er alvorlige greier.. Jeg tror teorien til Hagr stemmer om at når de passerer 2 tb blir verden fylt opp av onde harddisker! Du kan lese hele tråden her. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 HAHA!! :!: Den var go' Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 teorien til hagr stemmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå