goodbob Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg hadde noen gamle pc deler liggende rundt, og bygde det sammen. Så fant jeg en gammel cd med mandrake (8 eller 9, husker ikke helt). Uansett, da var lyden knall. Men en dag sluttet lyden å virke, jeg prøvde å finne ut av det men er ikke så bevandret i linux. Jeg fant ut at å installere XP måtte være en god idé. Etter å ha prøvd alt tenkelig: -Mandrake og windows xp -Creative soundblaster lydkort og innebygd ac97 kort -drivere til begge deler -sjekket i bios at ac97 var aktivert -sjekket i enhetsbehandling at det var aktivert -prøvd 2 forskjellige høytalere -sjekket at mute var av og volumet var på -prøvd med forskjellige lydfiler virker enda ikke... noen som har peiling? takk Lenke til kommentar
indus Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Har du prøvd og oppdater lyd korte ditt da? gå til: kontrollpanel>system>maskinvare>enhetsbehandling>lyd, så tar du oppdater driver Lenke til kommentar
goodbob Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Har nyeste drivere..:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå