Norgesannonser Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg vil gjerne motta noen gode råd: -Hva bør jeg tenke vedr bærbar PC -og MEST av alt : Hva bør jeg tenke på når det gjelder ekstern skjerm? Nå må jeg bytte ut min bærbare PC med en ny en, og har samtidig en liten utfordring med en øyensykdom... Da jeg jobber "overalt" vil jeg ha en god bærbar PC, og min øyensykdom tilsier at det vil være langt mer behagelig for meg å ha en litt større skjerm på litt lenger avstand (samme synsstørrelse, men mer avstand). vurderer denne bærbare PC'en: Acer AS5611AWLMi/CenD T2050/15.4" CB/1024MB/120GB/NV7300/DVD/WL/1.3MP/VISTA HP Pris 8745,- + oppgradering med 1GB RAM til (ca 700,-) PC'en kommer med Vista, noe jeg ikke er begeistret for. Dette da jeg har maaaange små programmer som jeg bruker i jobben, og jeg vet ikke om disse er kompatible med Vista (ennå). Noen som vet om jeg kan få tilsvarende PC et sted med XP, og heller en fri oppgradering til Vista? SKJERM !?! Jeg har ikke mye penger å bruke på skjerm nå, og drømmen er en 40"+ som kan henge på veggen 2 meter fra meg. Men inntil videre tenker jeg en skjerm på ca 20" eller litt mer. Hva med Acer AL2216Ws ? Den har fått "greie" kritikker her på Hardware.no (klikk her). Men jeg er ikke bevandret i flatskjermer. Er 5 ms responstid bra nok? Er 1:700 kontrast bra nok? (Mitt bruk er kontorjobb, en del web (inkl webdesign), men mest kontorprogrammer...) Takk for alle innspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå