edge Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Ja, spørsmålet er, hvordan få skjult nummer? -edge Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Kontakt operatøren så skal dette bli fiksa. Neklast er det nok med telenor og Netcom, men det skal ikkje vere noko problem å få det hjå dei andre operatørene også. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 På de fleste telefoner kan du gjøre det selv.. På min nokia 6630 går jeg inn på verktøy, instillinger, ring til.. Der endrer jeg på om jeg skal sende anrops id... Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Ja, tenkte mer på hemmelig nummer, da. var litt uklar. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Ja, tenkte mer på hemmelig nummer, da. var litt uklar. 7967700[/snapback] Det ordner du når du bestiller nytt abonement.. Ikke så mye vits i å gjøre et godt brukt nummer hemmelig.. Bestiller du på nett kan du som regel krysse av for hemmelig nummer.. Det lar seg sikkert gjøre med gammelt nummer og. Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Var ikke i den formening at jeg skulle ha det jeg lurte, bare lurte på åssen en ordna det.. Lenke til kommentar
sewwe Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Var ikke i den formening at jeg skulle ha det jeg lurte, bare lurte på åssen en ordna det.. 7967752[/snapback] Via telefon eller post. Men når man har hemmelig nr er en av effektene at alle forandringer må skje skriftlig, litt tungvindt Men man kan ringe operatørern og bli fjernet fra nr opplysning uten kostad eller bieffekter, kanskje en bedre løsning? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Har man behov for hemmelig nummer, så har man behov for hemmelig nummer og da er det ikke nok å bli fjernet fra opplysningen. De fleste som har hemmelig nummer er vell kjendiser, eller har overfallsalarm i tillegg. Og jeg tror neppe de vil klare seg bare med å ikke være oppført i opplysningen. (Det å bli fjernet fra opplysningen tar _lang_ tid, før man er fjernet over alt og da har vedkommende som ikke skal ha nummeret hatt god tid på seg til å skaffe det) Lenke til kommentar
person Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 men er det egentlig helt "trygt" å ringe med skjult nr? er det noen som kan finne ut hvilket nr du har selv om du har skjult? hvis man har stilt av anrops id Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har man behov for hemmelig nummer, så har man behov for hemmelig nummer og da er det ikke nok å bli fjernet fra opplysningen.De fleste som har hemmelig nummer er vell kjendiser, eller har overfallsalarm i tillegg. Og jeg tror neppe de vil klare seg bare med å ikke være oppført i opplysningen. (Det å bli fjernet fra opplysningen tar _lang_ tid, før man er fjernet over alt og da har vedkommende som ikke skal ha nummeret hatt god tid på seg til å skaffe det) 7983263[/snapback] Nei, men de fleste blander sammen uttrykket hemmelig nummer med det å ikke være oppført. Bra å forklare forskjellen. Hemmelig nummer innebærer bl.a at alle endringer på abonnementet må skje skriftlig og at man ikke en gang får telefonnummeret sitt på egen faktura. Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 men er det egentlig helt "trygt" å ringe med skjult nr? er det noen som kan finne ut hvilket nr du har selv om du har skjult? hvis man har stilt av anrops id 8077215[/snapback] Ja, hvis du sender sms så vil nummeret ditt vises. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Ja, spørsmålet er, hvordan få skjult nummer? -edge 7967015[/snapback] hvilken mobil har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå