Gå til innhold

Hvordan få skjult nummer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, tenkte mer på hemmelig nummer, da.

var litt uklar.

7967700[/snapback]

Det ordner du når du bestiller nytt abonement.. Ikke så mye vits i å gjøre et godt brukt nummer hemmelig..

Bestiller du på nett kan du som regel krysse av for hemmelig nummer.. Det lar seg sikkert gjøre med gammelt nummer og.

:roll:

Lenke til kommentar
Var ikke i den formening at jeg skulle ha det  jeg lurte, bare lurte på åssen en ordna det.. :p

7967752[/snapback]

Via telefon eller post. Men når man har hemmelig nr er en av effektene at alle forandringer må skje skriftlig, litt tungvindt :) Men man kan ringe operatørern og bli fjernet fra nr opplysning uten kostad eller bieffekter, kanskje en bedre løsning?

Lenke til kommentar

Har man behov for hemmelig nummer, så har man behov for hemmelig nummer og da er det ikke nok å bli fjernet fra opplysningen.

De fleste som har hemmelig nummer er vell kjendiser, eller har overfallsalarm i tillegg. Og jeg tror neppe de vil klare seg bare med å ikke være oppført i opplysningen. (Det å bli fjernet fra opplysningen tar _lang_ tid, før man er fjernet over alt og da har vedkommende som ikke skal ha nummeret hatt god tid på seg til å skaffe det)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har man behov for hemmelig nummer, så har man behov for hemmelig nummer og da er det ikke nok å bli fjernet fra opplysningen.

De fleste som har hemmelig nummer er vell kjendiser, eller har overfallsalarm i tillegg. Og jeg tror neppe de vil klare seg bare med å ikke være oppført i opplysningen. (Det å bli fjernet fra opplysningen tar _lang_ tid, før man er fjernet over alt og da har vedkommende som ikke skal ha nummeret hatt god tid på seg til å skaffe det)

7983263[/snapback]

Nei, men de fleste blander sammen uttrykket hemmelig nummer med det å ikke være oppført. Bra å forklare forskjellen. Hemmelig nummer innebærer bl.a at alle endringer på abonnementet må skje skriftlig og at man ikke en gang får telefonnummeret sitt på egen faktura.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...