olestav Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Fikk Opel Corsa 1.4i 98-mod til hjul og merket fort at dete var en skikkelig "Kone-bil". Felgene er vanlige stål-felger, men tenkte å gjøre de litt tøffe med plastik-spinners på. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Har hørt noe om biltema, men etter hva jeg så, var det ingen som spannt... Lenke til kommentar
cossie_storm Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 sjekk med torshow, bilxtra osv Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Har vel ikke helt trua på at den blir noe bedre/tøffere med spinners, det blir vel bare seende helt teit ut... spar noen kroner og kjøp deg en billig felgpakke isteden... Og det skrives JUL, ikke hjul som i dekk til bilen Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 BilHjul God Jul.. Hehe Sant det, felger koster ikke så mye mer enn de billige spinnersene. De koster vel 600kr, mens felgpakke koster 3000kr, litt mer, men mye mindre flaut.. Lenke til kommentar
Ztaal3 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 hehehe... spinners på stål fel er nok like kult som m3 crom speil å 3 etasjes alu ostehøvel på taket... Lenke til kommentar
eab Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Vanlige anonyme plastikkapsler ser bedre ut enn chromespinnerspimpmyride kapsler. Problemet med slike spinners kapsler er at den greia som skal rotere stikker utrolig mye ut fra hjulet. Noe som gjør at det ser litt rart ut Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Skjerpings! Kan ikkje fyren bare få ha spinnerkapsla? Han spør om hvor han ka få kjøpt kapsler, ikkje om dokke sine negative meninger. Om det er ikkje er kult eller det er finere med spinnersfelger eller vanlige plastkapsler har ikkje han spurt om... Men uansett så mener jeg at jeg har sett spinnerskaplsler i en Biltema eller bilextra katalog, lykke til Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja, de fåes hos Biltema vaffal. Så dem hos Bilxtra også Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 En ting som er dritt med sånne spinners er at ofte knekker den ene "eiken", og spinnersene snurrer ujevnt... Etter en stund faller hele greia av. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Skjerpings! Kan ikkje fyren bare få ha spinnerkapsla? Han spør om hvor han ka få kjøpt kapsler, ikkje om dokke sine negative meninger. Om det er ikkje er kult eller det er finere med spinnersfelger eller vanlige plastkapsler har ikkje han spurt om... Men uansett så mener jeg at jeg har sett spinnerskaplsler i en Biltema eller bilextra katalog, lykke til smile.gif prøver jo bare advare fyren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå