Gå til innhold

Windows Mobile 6: Når får jeg oppgradert?

Roberto

Anbefalte innlegg

Jeg har en HP iPAQ hw6915 som jeg er nokså fornøyd med, men etter å ha sett Windows Mobile 6 i aksjon jeg bare ha dette på min telefon asap. Jeg leste i pressemeldingen fra Microsoft at en rekke telefoner vil bli oppgradert, bl.a. T-Mobile Dash (HTC S620) - det stod også at en rekke produsenter vil tilby Windows Mobile 6 terminaler (bl.a. HP). Så mitt spørsmål er, vil det være mulig å oppgradere iPAQ Messenger serien (hw69xx) til Windows Mobile 6?

Dersom dette blir mulig, må man sende inn terminalen eller kan man gjøre dette selv? Hvordan var det under siste oppgradering av Windows Mobile? Og ikke minst, er dette noe Microsoft kan selge selv - eller må man kjøpe en oppgradering av HP?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På 3GSM messa prata jeg med HTC, inside info siden karen gikk fra i-mate til HTC og er en av sjefene teknisk. Han sa HTC ville definitivt IKKE tilby oppgradering fra WM5 til WM6. En av sjefene i i-mate sa de ville tilby oppgradering. Men ryktene florerte som alltid. Hva operatørene vil tilby vites ikke - men alt bunner ut i kostnader. Alle leverandører i markedet har planlagt nye enheter med WM6 og vil 1 - tjene penger og 2 - ha WM6 som et salgsargument for de nye telefonene. Teknisk er det ikke noe problem. Jeg så i-mate SPL som nylig kom med WM6 og de hadde ROM for i-mate PDAL og andre. Tidligere har man måttet betale for en slik oppgradering. HP shipper CD med dette. Husker jeg ikke helt bananas loco feil lå prisen da på 1000 kr. Mulig jeg tar feil..stol aldri på hva som blir sagt om PDAer/Smartphones og Microsoft..bortsett fra hva jeg sier da ;-)

Jeg har en HP iPAQ hw6915 som jeg er nokså fornøyd med, men etter å ha sett Windows Mobile 6 i aksjon jeg bare ha dette på min telefon asap. Jeg leste i pressemeldingen fra Microsoft at en rekke telefoner vil bli oppgradert, bl.a. T-Mobile Dash (HTC S620) - det stod også at en rekke produsenter vil tilby Windows Mobile 6 terminaler (bl.a. HP). Så mitt spørsmål er, vil det være mulig å oppgradere iPAQ Messenger serien (hw69xx) til Windows Mobile 6?

Dersom dette blir mulig, må man sende inn terminalen eller kan man gjøre dette selv? Hvordan var det under siste oppgradering av Windows Mobile? Og ikke minst, er dette noe Microsoft kan selge selv - eller må man kjøpe en oppgradering av HP?

7966950[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...