pasilac Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 hei! Så dette kameraet på expert for litt siden, og ble litt interessert. det det medfølgene kamera skal visst nok være vanntett også. http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=62986 men det jeg lurer på er: hvor lenge kan man ta opp med et slikt kamera? er det bra bildekvalitet, og funker det å redigere? takk for alle svar Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 hvor lenge kan man ta opp med et slikt kamera?Frå 30min på beste kvalitet til 136min på dårlegaste. (kjelde)er det bra bildekvalitet, og funker det å redigere?Vil tru biletkvaliteten på DV-kamera i same prisklasse er betre, for å seie det slik. Les ein test av ein amerikansk versjon her. Det bruker ein variant av MPEG4 som skal vere noko liknande XviD (kjelde). XviD er mogeleg å redigere om ein har codec installert, men det er ikkje ein optimal codec for redigering. Og om ein får tak i ein codec for desse filene kan eg ikkje seie, men det kan jo vere at det vil fungere med t.d. ffdshow. Eg kan uansett ikkje seie noko sikkert; det kan vere det vert ein del problem med redigering, eller ikkje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå