Gå til innhold

noen som vet om bra animes?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FUllmetal Alchemist FTW.. <3  synd at det var bare 51.. skulle vært en sesong to ..erll at de hadde lagd en film til hvor du ser at de finner URAN til å sprenge portalen.. hvis noen har sett den første filem

7966961[/snapback]

Har sett filmen, men fant bare en versjon der tekstingen var ute av sync med sikkert 15 min. til tider. Kjipt... :no:

Lenke til kommentar

mangaen holder fortsatt på så du skal ikke se bort ifra at det kommer mer :)

vil anbefale i tillegg til de som er sagt ( som er veldig gode animer :thumbup:) Hunter x Hunter, Gundam Seed, Tsubasa Reservoir Chronicles, Full metal Panic!, Elfen Lied og Cowboy Bebop.

Lenke til kommentar

Eureka seveN, Neon Genesis Evangelion, Hajime No Ippo, School Rumble, Azumanga Daioh, Furi Kuri (FLCL) og Great Teacher Onizuka (GTO) er noen jeg kan anbefale som ikke er nevnt tidligere.

Du finner info om alle disse i en sticky her på forumet eller så kan du sjekke på AnimeNFO

Lenke til kommentar

vil anbefale i tillegg til de som er sagt ( som er veldig gode animer  :thumbup:) Hunter x Hunter, Gundam Seed, Tsubasa Reservoir Chronicles, Full metal Panic!, Elfen Lied og Cowboy Bebop.

7967006[/snapback]

hæ. mener du Fullmetal Alchemist? eller naruto

trudde lissom at mangaen slutta når ed kom til den andre verden og at al ikke huska noe.. faen det må jeg se:/ hvor mange chaptere er det av FMA eller VOLUM?

hvilken chapter kom Animen til? og kan du si noe hva som skjer?

hadde du giddi å p0oste linken til mangaen?

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar

vil anbefale i tillegg til de som er sagt ( som er veldig gode animer  :thumbup:) Hunter x Hunter, Gundam Seed, Tsubasa Reservoir Chronicles, Full metal Panic!, Elfen Lied og Cowboy Bebop.

7967006[/snapback]

hæ. mener du Fullmetal Alchemist? eller naruto

trudde lissom at mangaen slutta når ed kom til den andre verden og at al ikke huska noe.. faen det må jeg se:/ hvor mange chaptere er det av FMA eller VOLUM?

hvilken chapter kom Animen til? og kan du si noe hva som skjer?

hadde du giddi å p0oste linken til mangaen?

7974284[/snapback]

Begge mangaene holder på :p har ikke lest Fullmetal Alchemist mangaen though og vet ikke hvor du skal finne den, vet bare at den fortsatt holder på ^^

Lenke til kommentar

Siden alle har vært så main stream, tenkte jeg at jeg kunne foreslå noen mindre kjente serier:

Ayatsuri Sakon (mangaen tegnet av han som tegnet Hikaru no Go og Death Note)

Ghost Hunt

Yamato Nadeshiko Shichi Henge (Perfect Girl Evolution)

Saiunkoku Monogatari

Excel Saga (Excel Saga og YamaNade har samme regissør, NabeShin, som er kjent for sine sprø komedier)

Mahou Senshi Riui (Rune Warrior Louie)

BECK

Gintama

Boogiepop Phantom

Glass Mask

Ouran Koukou Host Club (aka. Ouran High School Host Club)

Princess Princess

Nodame Cantabile

King of Bandit Jing

...ellers er Kiba, Melody of Oblivion, Elemental Gelade (eller hvordan de nå tolket det japanske navnet) og Galaxy Angel helt ok serier. Jeg kunne også foreslått Black Cat, men animen er så utrolig forskjellig fra mangaen at jeg personlig ikke klarte å se den, så jeg tør ikke uttale meg...

Orker ikke fortelle om hvilken type serier dette er, så sjekk med animenfo.com eller lignende sider, eller les anmeldelser i animeblogs.

Lenke til kommentar

The Melancholy og Maruhi Suzumiya får min deffinitve anbefaling, min absolutte favorittserie! Den består av 14 episoder, hittil er det bare kommet en sesong, men det ser ut til at det blir en til i løpet av 2007 en gang. Kan'ke vente..

Animeen er også anbefalt i sticky-tråden. Ja apropos det, husker at folk var dønn lei av slike tråder, og så sticky'n på som en frelse. Ser ut til at noen har fått tilbake lysten av å hemningsløst anbefale serier i vilden sky, osv. etter litt tid ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
FUllmetal Alchemist FTW.. <3  synd at det var bare 51.. skulle vært en sesong to ..erll at de hadde lagd en film til hvor du ser at de finner URAN til å sprenge portalen.. hvis noen har sett den første filem

7966961[/snapback]

Har sett filmen, men fant bare en versjon der tekstingen var ute av sync med sikkert 15 min. til tider. Kjipt... :no:

7966990[/snapback]

Går jo ann å lasta ner filmen(FMA:the conqueror of chamballa) fra torrent, då.

Det er gratis, men tar si tid å lasta ner. Der kan du velga om du vill ha engelsk tale eller

japansk tale med engelsk sub.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...