frohmage Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Er det mulig å få se dvd-menyene fra en nedlastet dvd? Det fungerer fint med en dvd-iso, men nå snakker jeg om en folder med .vob, .bup og .ifo filer. Jeg bruker vlc. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Mulig at dvd-menyen er fjernet for å spare plass (da går jeg utifra at du har lastet denne dvd'en ned ulovlig, via eksempelvis torrents) Hvis dette er tilfellet, vil tråden trolig snart bli stengt, da diskusjon.no ikke tillater piracy - jamfør retningslinjer. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Den er lastet ned lovlig. I steden for å leke politi og svare som en tulling kan du trykke på "Rapporter"-knappen hvis du tror jeg er kriminell. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Den er lastet ned lovlig. I steden for å leke politi og svare som en tulling kan du trykke på "Rapporter"-knappen hvis du tror jeg er kriminell. 7967048[/snapback] Hei. Slapp av litt da Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Den er lastet ned lovlig. 7967048[/snapback] Da er det nok ikke noen meny på den. Ellers ville den vel vært inkludert i den lovlige downloaden. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Den er lastet ned lovlig. I steden for å leke politi og svare som en tulling kan du trykke på "Rapporter"-knappen hvis du tror jeg er kriminell. 7967048[/snapback] Hei. Slapp av litt da 7967060[/snapback] Greit nok @nonsens: Det skal være en meny på den. Det er en hjemmelaget dvd fra min far. Er det sånn å forstå at menyen ikke blir inkludert når man laster ned fra familiemedlemmer? (dust).. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 @nonsens: Det skal være en meny på den. Det er en hjemmelaget dvd fra min far. Er det sånn å forstå at menyen ikke blir inkludert når man laster ned fra familiemedlemmer? (dust).. 7967126[/snapback] Jepp, i dette tilfellet så er det jo opplagt sånn siden du ikke får opp menyen. (drittunge) Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 @nonsens: Det skal være en meny på den. Det er en hjemmelaget dvd fra min far. Er det sånn å forstå at menyen ikke blir inkludert når man laster ned fra familiemedlemmer? (dust).. 7967126[/snapback] Jepp, i dette tilfellet så er det jo opplagt sånn siden du ikke får opp menyen. (drittunge) 7967143[/snapback] Greit.. _Må_ jeg laste ned isoen for å få med menyen? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 frohmage: Jeg vil på det sterkeste anbefale deg at du begynner å oppføre deg litt mer saklig, vi prøver faktisk bare å hjelpe deg. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Sorry macs&macarenas, men jeg trodde dette var et ganske greit spørsmål å svare på Kort sagt: Må jeg be han lage en iso som jeg kan laste ned igjen, eller holder det med det jeg allerede har fått? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Der funka det! PowerDVD fikset biffen. Takk for alle tips og beskyldninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå