Gå til innhold

Hvor i harddisk ligger nedlastet fil

Maika

Anbefalte innlegg

Var det kun en fil på 500MB? og du fikk meldning at den ble lagret ned på et sted?

Du har ikke vel lastet ned bare en torrent fil da? og ikke noe annet?

7967668[/snapback]

1 fil på 500Mb, lastet i vannlig IE, ikke 1 torrent-fil. Jeg bestemte hvor den skulle før nedlastning, men man får ikke noe fil der før den er ferdig, den ligger midlertidig en plass, trolig ikke med samme fil-navn siden jeg ikke kunne søke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så kanskje nedlastningen ble ikke fullført da?

Litt ergerlig det ja, og litt vanskelig å si hvor den er og ikke minst tilstand på denne.

Men hvis den er lastet ned, så kan du avslutte, logge av, fordi da skal alle halferdige operasjoner må/skal avsluttes.

Logg på igjen og søk igjen: *.* (for file navn siden du husker ikke hva den heter)

512000KB, eller noe slik, og enda mer spesifisering som siemen1 påpekte.

Få håpe du finner den.

Lenke til kommentar
For det første burde jeg sparke deg hardt i balla for at du i det hele tatt bruker IE! http://getfirefox.com - nå.

7967041[/snapback]

En litt unødvendig kommentar. Folk kan bruke det internett programmet man ønsker. Hvorfor bytte hvis man er fornøyd?

7967431[/snapback]

Mulig man ikke var klar over at det fantes et alternativ ;)

Hvorfor lage en diskusjon av dette?

7967519[/snapback]

Det var ikke for å lage en diskusjon. Men er så dritt lei av alle her inne som aldri bare svarer på spørsmålet, men alltid skal komme med en kommntar at man må bruke noe annet enn det man gjør. Spesielt når dette ikke har noenting med diskusjonen å gjøre.

Lenke til kommentar
For det første burde jeg sparke deg hardt i balla for at du i det hele tatt bruker IE! http://getfirefox.com - nå.

7967041[/snapback]

En litt unødvendig kommentar. Folk kan bruke det internett programmet man ønsker. Hvorfor bytte hvis man er fornøyd?

7967431[/snapback]

Mulig man ikke var klar over at det fantes et alternativ ;)

Hvorfor lage en diskusjon av dette?

7967519[/snapback]

Det var ikke for å lage en diskusjon. Men er så dritt lei av alle her inne som aldri bare svarer på spørsmålet, men alltid skal komme med en kommntar at man må bruke noe annet enn det man gjør. Spesielt når dette ikke har noenting med diskusjonen å gjøre.

7968715[/snapback]

Hmm, hvis du leser posten min igjen vil du fort oppdage at jeg faktisk svarte på spørsmålet hands on :roll:

Om jeg la til en setning om bruk av firefox først, kan umulig dette være noe å irritere seg over?

On that note, jeg trekker meg fra denne diskusjonen. Hvis du ønsker å kommentere dette videre, må du bare føle deg fri til å gjøre det - men jeg kommer ikke til å være her for å lese det.

Ha en fortsatt fin dag :)

edit: ble en feil quote

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...