Maika Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Lastet ned en fil (500Mb), når det var ferdig lastet skulle det kopiert til bestemt mapp, men partisjon var full. Må jeg laste ned på ny, eller man kan finne igjen på en eller ennen plass i harddisk? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hvilket program lastet du filen ned med? Den ligger trolig i en temp mappe et sted. Lenke til kommentar
Maika Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Hvilket program lastet du filen ned med? Den ligger trolig i en temp mappe et sted. 7966980[/snapback] Vannlig IE Leter overalt Endret 17. februar 2007 av Maika Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) For det første burde jeg sparke deg hardt i balla for at du i det hele tatt bruker IE! http://getfirefox.com - nå. Mulig du kan åpne IE, gå til samme siden hvor du lastet ned filen i sted, laste den ned på nytt til samme mappe - kanskje IE vil plukke opp den gamle temp fila og fortsette på den (som altså er 100% ferdig), for så og flytte den til endelig destinasjon. (Hvis du forstår hva jeg mener, ble noe kryptisk) Vet ikke om du allerede har leita her, men du kan trykke start, velg kjør og skriv "%temp%" uten "". Mulig filen ligger der og slenger. edit: Leif. Manglet ett % tegn til høyre for temp. Endret 17. februar 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Maika Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 For det første burde jeg sparke deg hardt i balla for at du i det hele tatt bruker IE! http://getfirefox.com - nå. Mulig du kan åpne IE, gå til samme siden hvor du lastet ned filen i sted, laste den ned på nytt til samme mappe - kanskje IE vil plukke opp den gamle temp fila og fortsette på den (som altså er 100% ferdig), for så og flytte den til endelig destinasjon. (Hvis du forstår hva jeg mener, ble noe kryptisk) Vet ikke om du allerede har leita her, men du kan trykke start, velg kjør og skriv "%temp%" uten "". Mulig filen ligger der og slenger. edit: Leif. Manglet ett % tegn til høyre for temp. 7967041[/snapback] Har tenkt å laste ned på nytt så kanskje IE "ser" filen ligger et sted, problem er at jeg må vente flere timer før jeg kan laste fra dem. Har sett i %temp% Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Kjipe greier, men men. Forresten, hvis IE ser fila - good times. Hvis ikke, vil jeg anbefale deg at du begynner å bruke firefox istedet, IE er en ubrukelig nettleser. (Dette bør du selvsagt gjøre umiddelbart etter at du har lastet ned fila, selv om IE ser den) Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Ta en titt her Og skift topic til Hvor på Hardisken ligger nedlastet fil. Endret 17. februar 2007 av Lovo Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 ...må vente flere timer før jeg kan laste fra dem. Hehe. Rapidshare eller sånt? Hva med å søke på filnavnet du lastet ned? Eventuelt kan den ligge i en skjult mappe. Er enig med Lovo i at du bør skifte tittel på tråden Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hvis du kan si navnet på filen, er det mulig at andre kan hjelpe deg å finne et alternativt sted å laste den ned fra Lenke til kommentar
Maika Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Ta en titt herOg skift topic til Hvor på Hardisken ligger nedlastet fil. 7967153[/snapback] Har sett der, men ingen av filer er over 40kb, har jeg oversett noe? Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Ser ut som om den bare tar vare på filer som ikke er over 150mb hos me gi allefall. Dersom dine innstillinger er på det samme går jeg ut i fra at du må laste den ned på nytt. Lenke til kommentar
Maika Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Ser ut som om den bare tar vare på filer som ikke er over 150mb hos me gi allefall. Dersom dine innstillinger er på det samme går jeg ut i fra at du må laste den ned på nytt. 7967278[/snapback] synd takk likevel Lenke til kommentar
Maika Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Hvis du kan si navnet på filen, er det mulig at andre kan hjelpe deg å finne et alternativt sted å laste den ned fra 7967197[/snapback] Det er bare en movie som ble laget i Asia, dere kjenner sikkert ikke til den Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 For det første burde jeg sparke deg hardt i balla for at du i det hele tatt bruker IE! http://getfirefox.com - nå. 7967041[/snapback] En litt unødvendig kommentar. Folk kan bruke det internett programmet man ønsker. Hvorfor bytte hvis man er fornøyd? Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Har du brukt det verktøy som du har tilgjengelig? edit: editerte Endret 18. februar 2007 av wiberos Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 For det første burde jeg sparke deg hardt i balla for at du i det hele tatt bruker IE! http://getfirefox.com - nå. 7967041[/snapback] En litt unødvendig kommentar. Folk kan bruke det internett programmet man ønsker. Hvorfor bytte hvis man er fornøyd? 7967431[/snapback] Mulig man ikke var klar over at det fantes et alternativ Hvorfor lage en diskusjon av dette? Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hva med å laste ned den filen på nytt, å når windows spør hvor du vil lagre den, så vil du få opp et vindu hvor du sannsynligvis vil se den filen du mistet (med mindre den ble slettet), trykk så på der det står "Lagre i:", å ikke rør noe, nå burde du se hvor filen ligger. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Har du brukt det verktøy som du har tilgjengelig?7967467[/snapback] Man kan også legge til i søkekriteriet: Sist endret: i dag. Lenke til kommentar
Maika Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Har du brukt det verktøy som du har tilgjengelig? 7967467[/snapback] ja Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Var det kun en fil på 500MB? og du fikk meldning at den ble lagret ned på et sted? Du har ikke vel lastet ned bare en torrent fil da? og ikke noe annet? Jeg mener at slik blir det lastet og disponert plass til den, men filen er ikke lastet ned egentlig. Tok det lang tid eller? 500MB!, du har tid til å hente cola og annet snacks i hvertfall. Endret 18. februar 2007 av wiberos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå