Bimmelom Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hei. Jeg skal ha meg noen nye snøbriller fra www.oakley.com og lurer litt på hva det vil komme på til slutt ? Samme brillen koster en vel 1600,- her i Norge fra en optiker, og via Oakley.com vil prisen på selve brillen komme på en vel 750,- Men, det jeg lurer på er hva vil prisen bli med tanke på moms, og alt det siden man kjøper fra utlandet ? Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hei. Jeg skal ha meg noen nye snøbriller fra www.oakley.com og lurer litt på hva det vil komme på til slutt ? Samme brillen koster en vel 1600,- her i Norge fra en optiker, og via Oakley.com vil prisen på selve brillen komme på en vel 750,- Men, det jeg lurer på er hva vil prisen bli med tanke på moms, og alt det siden man kjøper fra utlandet ? Håper noen kan hjelpe 7966743[/snapback] Kan vel tenke meg at du havner på rundt en 1000kr ferdig fortolla. Kjøpte headset i utlandet for omtrent den samme prisen og da havnet jeg på rett under 1000, så du tjener på det! Endret 25. februar 2007 av tjalla Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Heter de brillene dær? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei. Jeg skal ha meg noen nye snøbriller fra www.oakley.com og lurer litt på hva det vil komme på til slutt ? Samme brillen koster en vel 1600,- her i Norge fra en optiker, og via Oakley.com vil prisen på selve brillen komme på en vel 750,- Men, det jeg lurer på er hva vil prisen bli med tanke på moms, og alt det siden man kjøper fra utlandet ? Håper noen kan hjelpe 7966743[/snapback] Kan vel tenke meg at du havner på rundt en 1000kr ferdig fortolla. Kjøpte headset i utlandet for omtrent den samme prisen og da havnet jeg på rett under 1000, så du tjener på det! 8024557[/snapback] Tjene på å bruke penger . Vil heller kallle det spare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei. Jeg skal ha meg noen nye snøbriller fra www.oakley.com og lurer litt på hva det vil komme på til slutt ? Samme brillen koster en vel 1600,- her i Norge fra en optiker, og via Oakley.com vil prisen på selve brillen komme på en vel 750,- Men, det jeg lurer på er hva vil prisen bli med tanke på moms, og alt det siden man kjøper fra utlandet ? Håper noen kan hjelpe 7966743[/snapback] Kan vel tenke meg at du havner på rundt en 1000kr ferdig fortolla. Kjøpte headset i utlandet for omtrent den samme prisen og da havnet jeg på rett under 1000, så du tjener på det! 8024557[/snapback] Tjene på å bruke penger . Vil heller kallle det spare. 8027145[/snapback] tar ikke lang tid før noen skal starte å rette på småting. som ikke har noe med utgangspunktet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 OK. Takker for svar. Laserskriver: Selve brillen heter Oakley Wisdom, og fargen er Toast Orange/Fire. Du kan velge mellom veldig mangen andre farger også. http://oakley.com/o/o1309d Lenke til kommentar
boyom Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Såg på Oakley briller fra www.oakley.com jeg også. Men har du faktisk prøvt å bestille? Jeg ser bare att du kan bestiolle rundt i USA statene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå