charfred11 Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 I forbindelse med et annet emne jeg har gående ang. overklokking av pc'n min, var det en som foreslo å oppgradere bios'n. Jeg lastet følgende ned en oppgradering, startet i DOS og kjørte fila. Men da kommer det hele tida opp en mld: "Fail - Due to EMM386 or QEMM". Hvordan får jeg lukket disse "memory handlerne", eller hvordan kan jeg unngå å starte dem når jeg starter opp i DOS??? Thank you! Charlie Lenke til kommentar
charfred11 Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Nevermind...fant det ut selv. Laget en boot-diskett ved å åpne MS-DOS-ledetekst, og skrive FORMAT A:/S Deretter er det bare å starte maskinen på nytt med disketten i diskettstasjonen. Damn, I'm good.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: charfred11 skrev (2002-12-06 11:20):Laget en boot-diskett ved å åpne MS-DOS-ledetekst, og skrive FORMAT A:/S Men, hvis du har Engelsk OS så får du en engelsk tastatur når du booter opp med floppyen :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå