Skogslik Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Ja, eg skal nå kjøpe meg en Softgun men har ikkje så mye peiling på dette kan man si Nå har jo Teknikmagasinet komt til byn her og lurte på om eg kabnsje skulle kjøpe en derfra. http://www.teknikmagasinet.no/ Viss dere går på Luftvåpen og så Softgun så har dem noen der. Er det noen av dem som er bruklige? Tar i mot alle svar Lenke til kommentar
olestav Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 kan kjøpe min? Glock gassdrevet m/alt for mye kuler! (18000 eller neo).. har og 3 "vanlige" softguns der du lader for hvert skudd Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 gå hit, så får du masse hjelp, https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=386766 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 kan kjøpe min? Glock gassdrevet m/alt for mye kuler! (18000 eller neo).. har og 3 "vanlige" softguns der du lader for hvert skudd 7967736[/snapback] Har sendt deg en Pm Lenke til kommentar
mats__90 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 kan kjøpe min? Glock gassdrevet m/alt for mye kuler! (18000 eller neo).. har og 3 "vanlige" softguns der du lader for hvert skudd 7967736[/snapback] Har sendt deg en Pm 7977771[/snapback] www.guntech.no kjøp gas:P vis ikke blir du fort lei Lenke til kommentar
_marZ_ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det er viktig å ha en softgun som passer deg. Du burde kjøpe en AK-47 eller M14 Colt, disse er gode softguns som du vil ha mye glede av. men kjøp for all del elektrisk softgun, med hurtiglader, ekstra batteri og magasin. en venn av meg kjøpte gass pistol han er veldig misfornøyd ang. popup systemet, det funker ikke slik det skal. Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hva skal du med den a?.... Krige?... da burde du kjøpe Elektrisk Softgun, det er klart best. Hvis du bare skal ha pistol kjøper du gass Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 jeg og mange kammerater hadde 1 skudd 1 ladning softgunner til rundt 100lappen. Vi hadde utrolige mange morsomme timer. Men saa ble vi alltid sure naar softgunnene ble odelagte Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hong Kong Bestilte jeg min Marui m16 colt ifra.. funka veldig bra..Veldig billig der. men hun at det er dollar du betaler med gange 6,5 eller noe... Om du skal ha elektrisk våpen (om jeg annbefaler deg på det sterketst å kjøpe) er de mest sikre merkene Tokyo Marui og classic army de beste merkene.. åssen spilling skal våpenet brukest til? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Som jeg nevnte i en annen tråd.. Jeg ser fra en annen tråd at trådstarter er 16, han får da ikke lov å kjøpe våpen uansett så akkurat den saken er jo ganske grei. Så er samtidig olestav og advart (dumt å selge våpen til personer som ikke har lov til å kjøpe) Alle typer våpen her i landet kommer inn under våpenloven. Endret 9. mars 2007 av Ueland Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Slettet, da det kom en moderator og sa ting jeg ikke visste Endret 9. mars 2007 av Vandalen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Det er viktig å ha en softgun som passer deg.Du burde kjøpe en AK-47 eller M14 Colt, disse er gode softguns som du vil ha mye glede av. men kjøp for all del elektrisk softgun, med hurtiglader, ekstra batteri og magasin. en venn av meg kjøpte gass pistol han er veldig misfornøyd ang. popup systemet, det funker ikke slik det skal. 8056408[/snapback] M14 heter ikke M14 colt. og bare si at man skal ha det eller det våpenet nytter ikke da de fleste våpen modeler lages av flere forskjellige firmaer, noen bra noen ok og noen drit dårlige. og som sagt er trådstarter under 18 så han skal holde seg unne airsoft med mindre han vil inn i et organisert miljø med verge, der han kan låne et våpen av noen. syns også vi skal holde alt airsoft prat til den store airsoft tråden, i stede for spred rundt om kring Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Nei , det spørs helt hva du skal ha.. Skal du ha et lite smidig burde du kjøpe Marui sin Mp5 Her Skal du ha et litt mer heavy (tungt) bør du kjøpe marui's G36c Dette.er.classic.army.du burde.se.etter.marui Er du en kamper (en som ligger stille) så annbefaler jeg Marui's H&K PSG1 Her Husk at det er helt etter smak og behag Enjoy Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det er viktig å ha en softgun som passer deg.Du burde kjøpe en AK-47 eller M14 Colt, disse er gode softguns som du vil ha mye glede av. men kjøp for all del elektrisk softgun, med hurtiglader, ekstra batteri og magasin. en venn av meg kjøpte gass pistol han er veldig misfornøyd ang. popup systemet, det funker ikke slik det skal. 8056408[/snapback] M14 heter ikke M14 colt. og bare si at man skal ha det eller det våpenet nytter ikke da de fleste våpen modeler lages av flere forskjellige firmaer, noen bra noen ok og noen drit dårlige. og som sagt er trådstarter under 18 så han skal holde seg unne airsoft med mindre han vil inn i et organisert miljø med verge, der han kan låne et våpen av noen. syns også vi skal holde alt airsoft prat til den store airsoft tråden, i stede for spred rundt om kring 8127487[/snapback] Over halvparten av de jeg kjenner og vet om som driver med softgun er under 18. Bare ha med deg foreldrene dine når du kjøper så går det helt fint! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 PS: jeg så at det var mange pistoler på den siden du har oppgitt. Hvis du skal ha pistol annbefaler jeg en Bereta M92f Her Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det er viktig å ha en softgun som passer deg.Du burde kjøpe en AK-47 eller M14 Colt, disse er gode softguns som du vil ha mye glede av. men kjøp for all del elektrisk softgun, med hurtiglader, ekstra batteri og magasin. en venn av meg kjøpte gass pistol han er veldig misfornøyd ang. popup systemet, det funker ikke slik det skal. 8056408[/snapback] M14 heter ikke M14 colt. og bare si at man skal ha det eller det våpenet nytter ikke da de fleste våpen modeler lages av flere forskjellige firmaer, noen bra noen ok og noen drit dårlige. og som sagt er trådstarter under 18 så han skal holde seg unne airsoft med mindre han vil inn i et organisert miljø med verge, der han kan låne et våpen av noen. syns også vi skal holde alt airsoft prat til den store airsoft tråden, i stede for spred rundt om kring 8127487[/snapback] Over halvparten av de jeg kjenner og vet om som driver med softgun er under 18. Bare ha med deg foreldrene dine når du kjøper så går det helt fint! 8198919[/snapback] ja og da er det foreldrene dine som blir straffet med bøter og andre festlige ting. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Samma det vel? Er ikke meg det går ut over! Unaz er det liten sjangse for å bli tatt når du flyr rundt i skauen i fult kammo utstyr. Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Samma det vel?Er ikke meg det går ut over! 8220423[/snapback] Jeg måtte betalt bota om det var jeg som ble tatt... Uansett så får du det på rullebaldet og kommer ikke inni USA Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Skal jeg der å grave etter da? Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Etter det du skriver virker du ikke så gammel.. Kanskje når du blir eldre har du lyst... Men for all del. ditt liv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå