Gå til innhold

Kjøpe Meg Softgun, men vilken?

Skogslik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er viktig å ha en softgun som passer deg.

Du burde kjøpe en AK-47 eller M14 Colt, disse er gode softguns som du vil ha mye glede av.

men kjøp for all del elektrisk softgun, med hurtiglader, ekstra batteri og magasin.

en venn av meg kjøpte gass pistol :hmm: han er veldig misfornøyd ang. popup systemet, det funker ikke slik det skal.

Lenke til kommentar

Hong Kong

Bestilte jeg min Marui m16 colt ifra.. funka veldig bra..Veldig billig der. men hun at det er dollar du betaler med gange 6,5 eller noe... Om du skal ha elektrisk våpen (om jeg annbefaler deg på det sterketst å kjøpe) er de mest sikre merkene Tokyo Marui og classic army de beste merkene.. åssen spilling skal våpenet brukest til?

Lenke til kommentar

Som jeg nevnte i en annen tråd..

Jeg ser fra en annen tråd at trådstarter er 16, han får da ikke lov å kjøpe våpen uansett så akkurat den saken er jo ganske grei. Så er samtidig olestav og advart (dumt å selge våpen til personer som ikke har lov til å kjøpe) ;)

Alle typer våpen her i landet kommer inn under våpenloven.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar

Du burde kjøpe en AK-47 eller M14 Colt, disse er gode softguns som du vil ha mye glede av.

men kjøp for all del elektrisk softgun, med hurtiglader, ekstra batteri og magasin.

en venn av meg kjøpte gass pistol :hmm:  han er veldig misfornøyd ang. popup systemet, det funker ikke slik det skal.

8056408[/snapback]

M14 heter ikke M14 colt.

og bare si at man skal ha det eller det våpenet nytter ikke da de fleste våpen modeler lages av flere forskjellige firmaer, noen bra noen ok og noen drit dårlige.

og som sagt er trådstarter under 18 så han skal holde seg unne airsoft med mindre han vil inn i et organisert miljø med verge, der han kan låne et våpen av noen.

syns også vi skal holde alt airsoft prat til den store airsoft tråden, i stede for spred rundt om kring

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

en venn av meg kjøpte gass pistol :hmm:  han er veldig misfornøyd ang. popup systemet, det funker ikke slik det skal.

8056408[/snapback]

M14 heter ikke M14 colt.

og bare si at man skal ha det eller det våpenet nytter ikke da de fleste våpen modeler lages av flere forskjellige firmaer, noen bra noen ok og noen drit dårlige.

og som sagt er trådstarter under 18 så han skal holde seg unne airsoft med mindre han vil inn i et organisert miljø med verge, der han kan låne et våpen av noen.

syns også vi skal holde alt airsoft prat til den store airsoft tråden, i stede for spred rundt om kring

8127487[/snapback]

Over halvparten av de jeg kjenner og vet om som driver med softgun er under 18.

Bare ha med deg foreldrene dine når du kjøper så går det helt fint!

Lenke til kommentar

8056408[/snapback]

M14 heter ikke M14 colt.

8127487[/snapback]

Over halvparten av de jeg kjenner og vet om som driver med softgun er under 18.

Bare ha med deg foreldrene dine når du kjøper så går det helt fint!

8198919[/snapback]

ja og da er det foreldrene dine som blir straffet med bøter og andre festlige ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...