halnes1 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Går det å ha 2 skjermer på¨1 maskin? Da mener jeg at man skal gjøre noe på ene skjermen og noe annet på¨den andre. Altså lese en bok på den ene og kjøre photoshop på den andre feks. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Ja går helt fint det. Eneste du trenger er en skjermutgang for hver skjerm du vil kjøre samt ett operativsystem som støtter det(noe de fleste kan). Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Funker ganske greit om du har et skjermkort som støtter dette. Selv har jeg et skjermkort med en vanlig utgang og en DVI. Finnes adaptere som gjør DVI om til vanlig utgang om dette skulle være nødvendig =) Lenke til kommentar
Tutt Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) jeg kjører med p2 skjermer nå og elsker det ser på film på den ene og chatter og surfer på den andre. Eneste minus er at grafikkortet blir fortere varm og du mister litt fps i spill, men ellers funker det perfekt. anbefaler også å ha mye ram, hvis ikke kan ting gå litt treigt etter en stund. Endret 17. februar 2007 av Tutt Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 er et asus 7100GS Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Eg bruker ikke mindre en tre skjermer, og klarer meg ikke uten hver og en av de Med mindre eg bruker en laptop.. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Der fikk jeg det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå